PrettyBoy Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Kompany og Vermalen ute med skade, skal ikke være alvorlig. Men trenern sier at disse skal ihvertfall spares. Håper Origi starter på topp. Lukaku dessverre som jeg trodde skulle bli toppskårer har vært ræv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 (endret) Kompany og Vermalen ute med skade, skal ikke være alvorlig. Men trenern sier at disse skal ihvertfall spares. Håper Origi starter på topp. Lukaku dessverre som jeg trodde skulle bli toppskårer har vært ræv. https://mediacru.sh/8man9IkKlqMg Endret 26. juni 2014 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Kompany og Vermalen ute med skade, skal ikke være alvorlig. Men trenern sier at disse skal ihvertfall spares. Håper Origi starter på topp. Lukaku dessverre som jeg trodde skulle bli toppskårer har vært ræv. https://mediacru.sh/8man9IkKlqMg File not found? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Kanskje han lastet opp Lukaku sitt bidrag i VM 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Kompany og Vermalen ute med skade, skal ikke være alvorlig. Men trenern sier at disse skal ihvertfall spares. Håper Origi starter på topp. Lukaku dessverre som jeg trodde skulle bli toppskårer har vært ræv. https://mediacru.sh/8man9IkKlqMg File not found? Var et mellomrom på slutten av hyperlenken, fikset i originalpost. Kanskje han lastet opp Lukaku sitt bidrag i VM Ikke langt fra sannheten! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Hoy, dere som har hatt tid til å se alt. Hva er sjansen for at Algerie vinner i kveld? Russland har vel ikke vært særlig imponerende så langt.. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 TV2 kan ta seg en bolle. Takket være de må jeg se en russisk stream. Har alle her Sportskanalen? Den er ikke tilgjengelig hos meg. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Tja. Trodde den var med i alt av pakker fra de fleste TV-leverandører. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Satan for en scoring. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Ikke canal digital kabel hvertfall.... Her ble det sumo. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 TV2 kan ta seg en bolle. Takket være de må jeg se en russisk stream. Har alle her Sportskanalen? Den er ikke tilgjengelig hos meg. Den skal være tilgjengelig for alle i Norge et TV-abonnement. Om du HAR kanalen er en annen sak, siden noen distributører lar deg velge 15 kanaler fritt osv. Ikke TV2 sin feil at du ikke har den i tilfelle... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 "Sportskanalen må hos canal digital åpnes igjennom min side, altså at du må velge den som en av dine gratis tileggskanaler" 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Sportskanalen var et opplagt valg sammen med Playboy. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Algerie snytt for straffe... Russern holder i trøye OG shorts. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Soleklart rødt. Idiottakling! Bra sett av dommer. Kommentatoren fikk så vidt med seg at det var frispark... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Kan ikke klage på det røde kortet, nei. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Kommentatoren fikk så vidt med seg at det var frispark... Det så jo ikke spesielt alovrlig ut når man så den live... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå