kwah Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 flink kvinnelig ekspert på vgtv (svensk) Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Enten så er folk sinnsykt trege med å komme seg tilbake på tribunen, eller så har portugiserne dratt hjem alt. Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Hvordan er Podolski sin posisjon på dagens Tyskland lag? Tror dere han får spille? Synes ikke han har gjort noe særlig etter at han forlot Bundesliga. Vil tro at både Schurrle og kanskje Draxler er foran i kø. Podolski er en supersub. Han MÅ på. Garantert mål. Var Tysklands beste spiller i alle privatlandskampene. Kun i forrige fikk han 1 mål og 3 assists i løpet av 45 min. Forran både Schurrle og Draxler i køen, as it should be. Han har ikke imponert meg siden den siste sesongen han hadde i bundesligaen, i hvert fall. Sist jeg så han ble han byttet ut for Sanogo, fordi Arsenal trengte mål. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Ja, om han scorer 4 mål per kamp burde han bli det. Han er 24 år. Har noen VM-turneringer til å gå på. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Ja, faen så mye ledig det var. Tyskerne skal vel ha i seg et par halvlitere først, ellers har alle portugiserne dratt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Fantastisk dårlig av Øzil.. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 ''VMs første hattrick var bare noen centimeter unna'' ? Alsaker er på villspor. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Herregud Ozil er dårlig. Har vært grusom. Igjen. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) Pekefinger Endret 16. juni 2014 av Jekay Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Syns Özil har spilt bra denne kampen. Mange gode involveringer og løp. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Endelig. Har ventet på dette byttet i 62 minutter. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Podolski er en supersub. Han MÅ på. Garantert mål. Var Tysklands beste spiller i alle privatlandskampene. Kun i forrige fikk han 1 mål og 3 assists i løpet av 45 min. Forran både Schurrle og Draxler i køen, as it should be. Og du tar feil, igjen. Schurrle foran i køen. Syns Özil har spilt bra denne kampen. Mange gode involveringer og løp. Uenig. Lenge siden jeg har sett Özil så svak på landslaget... 2 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Synes også Øzil var usedvanlig svak. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Var Øzil på gråten på veien ut der? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Jeg husker stort sett det han har gjort de siste månedene i arsenal og det har vært mye bedre i dag - med gode spillere rundt seg blir han bedre. Men når jeg tenker tilbake på tidligere landskamper så har det vel strengt tatt ikke vært en fantastisk kamp av han, nei. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Var Øzil på gråten på veien ut der? Nei, bare arrogant som vanlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå