Adrax Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Unner USA å gå videre. Det er ikke den peneste fotballen men de har en enorm vilje, og det gjør meg engasjert som tilskuer. Håper vi får se flere slike pene mål som det ene Jones serverte i gruppespillet. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Unner USA å gå videre. Det er ikke den peneste fotballen men de har en enorm vilje, og det gjør meg engasjert som tilskuer. Håper vi får se flere slike pene mål som det ene Jones serverte i gruppespillet. Kommer altidore tilbake og bradley klarer å spille bra, blir kampen ganske underholdende. Ellers blir det for mye forsvarsspill Her i USA blir vi fornøyd med landslaget uansett, det er få lag som kunne overleve gruppens døde som USA gjorde. Kanskje neste gang blir Norge med USA i VM da diskerud blir god nok spiller til å få noe spilletid og Julian green er superstjerne! Love us or hate us, vi kommer likevel til å bli respektert som et fotball land, selv om det finnes noe idioter som hater fotball. Du vet, idioter finnes i alle land, men bare når det gjelder USA er antallet overdrevet Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Belgia har jo vært et eneste stort gjesp. Så at USA har vært mer underholdende å se på er uten tvil. Spørsmålet er om det er motstander sin skyld at USA har hatt gøye lamper...... Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 (endret) Belgia har jo vært et eneste stort gjesp. Så at USA har vært mer underholdende å se på er uten tvil. Spørsmålet er om det er motstander sin skyld at USA har hatt gøye lamper...... Svake motstand i gruppens døde? Hvor mange ganger må et lag nå gruppespill før den respekteres som legitim? Endret 28. juni 2014 av jjkoggan Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Hva babler du om? Underholdning er ikke synonymt med å vinne overlegent eller noe som helst. Men underholdningen kan være denne dødens gruppe sin skyld. Altså de andre lagene like mye som USA. Det har vært gøy å se kampene, men det kan være like mye lagene de har møtt. Lese før du begynner å gråte over den urettferdighet du føler. Hvor får du egentlig svak motstand fra?? Eg klare ikke se det når eg nå prøver engang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå