Herr Brun Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Håper Nigeria møter Tyskland igjen. NIG - GER Bare synd det forkortet til NGA Det er offisiell forkortelse. NIG er Niger, ikke Nigeria. De har aldri vært i VM. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Ingenting er galt med den, foruten at den ikke er her jeg er nå. Sportskanalen er ikke alle hjem slik som TV2. I tillegg så er det elendig prioritering av TV2 Ikke TV2 sin feil at du ikke har den. Sportskanalen er en gratiskanal som alle skal ha tilgang på. Skjønner godt at de ikke bruker prime time-plass på Iran - Nigeria. Ikke akkurat kremen av fotballkamper... Jeg har den jeg, men som nevnt, er jeg nå et annet sted hvor man ikke har tilgang til Sportskanalen. Det er uansett ikke et gyldig argument. Det er VM og det går an å ofre en kveld, eller la NRK sende kampen Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 TV2 Sportskanalen står det på altomfotball.noFor lav interesse for hovedkanalen med andre ord.. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Haha, uvant for Mikel å klare å finte en spiller, gikk tilbake og ga bort ballen. De jævla vuvuzelane burde ikke få slippe inn på stadioen, tidenes mest primitive måte å lage tribuneliv. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2014 Kjedelig. Kun den andre målløse omgangen så langt i mesterskapet. Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 På tide meg Shola. Iran har greid seg overraskende bra. Hadde forventet slakt. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 På tide meg Shola. Iran har greid seg overraskende bra. Hadde forventet slakt. Halal, da? Etter oppgjør som Spania-Nederland, England-Italia og Tyskland-Portugal er dette en tung "reality check". 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Japp. Gleder meg til 8-delsfinalene nå. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Etter oppgjør som Spania-Nederland, England-Italia og Tyskland-Portugal er dette en tung "reality check". Heldigvis skal snart the land of the free and the home of the brave i aksjon. Det blir saker, og med to nordmenn på banen! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Pliz skår et mål Nigeria, ikke fakk opp bongen min!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Pliz skår et mål Nigeria, ikke fakk opp bongen min!! Jeg er enig med denne mannen! Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Fy faen, dette er som å se på tippeligakamper. Pinlig laber kvalitet på det. Det er helt jævlig å se fotballspillere som ikke greier å slå hverken gode cornere eller innlegg. Jesus. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Dette var trasige greier. Lenke til kommentar
kwah Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 dommeren blåser bare det ligger en fra nigeria på bakken Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Pliz skår et mål Nigeria, ikke fakk opp bongen min!! Jeg er enig med denne mannen! Jeg er enig med begge. Kom igjen, jeg har gitt så mye til nigerianske prinser, gi meg litt tilbake, da for pokker! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Her blir det 0 - 0 eller mål til Iran på slutten. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Pliz skår et mål Nigeria, ikke fakk opp bongen min!! Jeg er enig med denne mannen! Jeg er enig med begge. Kom igjen, jeg har gitt så mye til nigerianske prinser, gi meg litt tilbake, da for pokker! +1.... Lenke til kommentar
Everket Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Å dømme hands der når dommeren står to tre meter ifrå, er jo relativt bra gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå