Mr. President™ Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Hmm, kanskje ikke det blir så dårlig for England som jeg trodde? Welbeck - Sturridge har virket litt friskt sammen i angrep. Få med Sterling og Rooney og kanskje det kan bli seier Lenke til kommentar
Enrich77 Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Dette går ikke. Lyden må av og det gir en utrolig amputert kampopplevelse. Nordlie og Nilssen ligger foran kampens forløp. Skuffende at slikt skjer i 2014. Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Sykt irriterende med lyden as. Also, heia Liverpool! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Byttet til svensk TV4. Bedre lyd der. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 (endret) @Emils. @indahla "Gratis" i forhold til Sumo. TV 2 har jo massevis av reklamer og jeg skulle gjerne ha sett alt på nettv. De burde egentlig ha overlatt alt til NRK. Da blir det ihvertfall nytte av lisenspengene. Endret 14. juni 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 @Emils. @indahla "Gratis" i forhold til Sumo. TV 2 har jo massevis av reklamer og jeg skulle gjerne ha sett alt på nettv. De burde egentlig ha overlatt alt til NRK. Da blir det ihvertfall nytte av lisenspengene. Tror du NRK har råd til det? De droppet OL pga. penger. Det å skulle ha HELE VM alene er kostbart. Om du skal ha TV2 Sumo gratis bare registrer deg som student, med et random nummer. De sjekker ikke. Da får du en måned gratis. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 @Emils. @indahla "Gratis" i forhold til Sumo. TV 2 har jo massevis av reklamer og jeg skulle gjerne ha sett alt på nettv. De burde egentlig ha overlatt alt til NRK. Da blir det ihvertfall nytte av lisenspengene.Alt på NRK?!? Har du sett sendingene og hørt kommentatorene...??!!??Nei, for F***! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Hepp! NRK/TV2/Sumo diskusjoner er opp i 3. etasje i bygget. (første døra til venstre) Ikke her.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 (endret) @Emils. @indahla "Gratis" i forhold til Sumo. TV 2 har jo massevis av reklamer og jeg skulle gjerne ha sett alt på nettv. De burde egentlig ha overlatt alt til NRK. Da blir det ihvertfall nytte av lisenspengene. Tror du NRK har råd til det? De droppet OL pga. penger. Det å skulle ha HELE VM alene er kostbart. Om du skal ha TV2 Sumo gratis bare registrer deg som student, med et random nummer. De sjekker ikke. Da får du en måned gratis. Det visste jeg ikke. Følger til vanlig ikke med på NRK og har egentlig aldri fulgt med på OL, hehe. Kan prøve den student greia. Takk @Emils. @indahla "Gratis" i forhold til Sumo. TV 2 har jo massevis av reklamer og jeg skulle gjerne ha sett alt på nettv. De burde egentlig ha overlatt alt til NRK. Da blir det ihvertfall nytte av lisenspengene.Alt på NRK?!? Har du sett sendingene og hørt kommentatorene...??!!??Nei, for F***! Du har et poeng der. Er bare det at jeg ikke har egen TV så noen ganger så må jeg nøye meg med PCen. Bruker ræva stream til vanlig. EDIT: OK, Jarmo. Endret 14. juni 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 De får litt for mye rom, Italia. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Fy faen for en deilig kasse Cahill har. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Har Rooney i det hele tatt vært nær ballen? Lenke til kommentar
kwah Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 flere som sitter med en finger i rumpa av pirlocam? hehe Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Jeg følger ikke så mye med på fransk fotball, men uttaler de navnet til keeperen til Italia riktig? Sirigo? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Har Rooney i det hele tatt vært nær ballen? Ja, han gjorde et par "finter" og noen touch. Spiller han ute på kanten eller noe sånt? Ser ikke ut til at han brukes riktig akkurat. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Det ser ut som om det er temmelig jævlig spille utpå der... Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Jeg følger ikke så mye med på fransk fotball, men uttaler de navnet til keeperen til Italia riktig? Sirigo? Skrives Sirigu. Utover det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Hvorfor fikk jeg plutselig Balotellicam? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå