Gå til innhold

VM: Gruppe D (Uruguay, Costa Rica, England, Italia)

Latias

77 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ler av de som ser på Suarez som en av verdens beste.

Da tror jeg du ler ganske alene.

Bare om jeg ler i et rom fullt av Liverpool-fanbois.

Jeg er en stor fan av Suarez, fotballspilleren Suarez. Og det er ingen tvil i verden at han er en av verdens desidert beste fotballspillere. Uten tvil den beste fotballspilleren i EPL siste sesong.

Så le kan du bare gjøre.

Det han driver med idag, derimot, er bare trist. Rett og slett trist..

Lenke til kommentar

Jeg er en stor fan av Suarez, fotballspilleren Suarez. Og det er ingen tvil i verden at han er en av verdens desidert beste fotballspillere. Uten tvil den beste fotballspilleren i EPL siste sesong.

Så le kan du bare gjøre.

Det han driver med idag, derimot, er bare trist. Rett og slett trist..

Jeg vil heller se Robben klage til dommern eller liksom-falle-over 10000 ganger, og fortsatt være fan av han, enn å se Suarez bite en motspiller én gang.

Lenke til kommentar

Som liverpool fan, har jeg alltid støttet suarez, begeret begynte å renne over etter ivanovic hendelsen, men syntes han redeemet seg denne sesongen, bra oppførsel på og av banen. Så gjør han dette... Kan nesten ikke sette ord på det. noe så ufattelig dumt ! Han har jo ikke endret seg, må jo være psykiske lidelser dette her. Gir opp hele fyren. Hvis Real vil punge ut 80 m for han som ryktene sier, ja værsågod !

Lenke til kommentar

Om 3 måneder er bitingen glemt og alle elsker Suarez fordi han bøtter inn med mål for ett eller annet lag. Hadde han vært en ræva spiller så hadde han sikkert blitt solgt til et tippeliga-lag etter å bitt noen for tredje gang, men realiteten er at han er en av verdens beste spisser. Ingen bryr seg om han biter en og annen person annenhver sesong. Sålenge han kan bidra til å vinne titler, så gir en potensiell manager seg F i om han leker vampyr.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Om 3 måneder er bitingen glemt og alle elsker Suarez fordi han bøtter inn med mål for ett eller annet lag. Hadde han vært en ræva spiller så hadde han sikkert blitt solgt til et tippeliga-lag etter å bitt noen for tredje gang, men realiteten er at han er en av verdens beste spisser. Ingen bryr seg om han biter en og annen person annenhver sesong. Sålenge han kan bidra til å vinne titler, så gir en potensiell manager seg F i om han leker vampyr.

Hvis det var første gang ville det sikert vært sånn. Problemet er at det er tredje gang, og han har fått utestengelser pga samme før.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Verste matchen så langt i VM. Ingen av lagene fortjener å gå videre, ikke England heller.

Blir Ghana for meg nå. Soleklart. De ga meg mer glede enn Italia så langt. Det at folk virker å håpe på USA istedenfor og at Uruguay nok en gang sniker seg ekkelt videre er bare enda mer grunn til å heie på Afrikas håp.

Ghana slo USA de siste to VM. Det er på tide de taper.

Har ikke noe mot at USA slår Tyskland, mens Ghana gruser Portugal. Kan godt gå videre begge to.

• Liker 2
Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/2014/06/24/sport/fotball/fotball-vm/brasil2014/luis_suarez/34018151/

For et fantastisk lag dette er. Først Suarez, så treneren som later som ingenting, og nå dette.

Uruguay-forsvarer Diego Lugano valgte å kritisere Giorgio Chiellini etter at italieneren hevdet å ha blitt bitt av Luis Suárez.

- Det verste er holdningen til Chiellini, sa Lugano da han ble spurt om hendelsen.

- Han er en stor spiller som har hatt en stor karriere, men det stemmer ikke med italiensk fotballs historie å rope og skrike for å få en rival straffet, fortsatte han.

- Som menneske skuffet han meg totalt. Jeg så virkelig opp til ham tidligere.

Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/2014/06/24/sport/fotball/fotball-vm/brasil2014/luis_suarez/34018151/

For et fantastisk lag dette er. Først Suarez, så treneren som later som ingenting, og nå dette.

Uruguay-forsvarer Diego Lugano valgte å kritisere Giorgio Chiellini etter at italieneren hevdet å ha blitt bitt av Luis Suárez.

- Det verste er holdningen til Chiellini, sa Lugano da han ble spurt om hendelsen.

- Han er en stor spiller som har hatt en stor karriere, men det stemmer ikke med italiensk fotballs historie å rope og skrike for å få en rival straffet, fortsatte han.

- Som menneske skuffet han meg totalt. Jeg så virkelig opp til ham tidligere.

Minner om en viss klubb.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Det blir spennende å se hvilket straffenivå de legger seg på, men når man kan hive seg inn i tofots knottetaklinger uten å få månedsvis på sidelinjen BØR det være en ganske klar begrensning på hva Suarez får her. I tillegg bør det være landskamper dette gjelder, og ikke klubbkamper. Dette må vel gå innunder voldsom oppførsel - og man har jo en presedens der ift Song, som jo kun fikk tre kamper for et uprovosert slag i ryggen på motspiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...