kwah Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 tror nok det er psykiske lidelser faktisk... 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Jeg er både spent på hva Liverpool og FIFA gjør i denne situasjonen. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Liten tvil på at han trenger noen form for hjelp asap så vi slipper slike episoder igjen.. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 http://www.tv2.no/2014/06/24/sport/5741657 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 (endret) I og med at dette er FIFA vil de mest sannsynlig utestenge Suarez fra årets VM fra og med 14. juli. Endret 24. juni 2014 av Patrick123 3 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Suarez må spille med munnbind. Jeg ser ingen annen utvei for han. Dette er helt seriøst ment, forøvrig. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Ser noen expertise skriver at Uruguay kan gjøre det like bra uten jaws, han er ikke "Pele" sies det. Kanskje den gamle Forland kommer inn som ertsatter. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Jeg ler av de som ser på Suarez som en av verdens beste.Da tror jeg du ler ganske alene. Bare om jeg ler i et rom fullt av Liverpool-fanbois. Jeg er en stor fan av Suarez, fotballspilleren Suarez. Og det er ingen tvil i verden at han er en av verdens desidert beste fotballspillere. Uten tvil den beste fotballspilleren i EPL siste sesong.Så le kan du bare gjøre. Det han driver med idag, derimot, er bare trist. Rett og slett trist.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Jeg er en stor fan av Suarez, fotballspilleren Suarez. Og det er ingen tvil i verden at han er en av verdens desidert beste fotballspillere. Uten tvil den beste fotballspilleren i EPL siste sesong.Så le kan du bare gjøre.Det han driver med idag, derimot, er bare trist. Rett og slett trist.. Jeg vil heller se Robben klage til dommern eller liksom-falle-over 10000 ganger, og fortsatt være fan av han, enn å se Suarez bite en motspiller én gang. Lenke til kommentar
Lucky_Luciano Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Som liverpool fan, har jeg alltid støttet suarez, begeret begynte å renne over etter ivanovic hendelsen, men syntes han redeemet seg denne sesongen, bra oppførsel på og av banen. Så gjør han dette... Kan nesten ikke sette ord på det. noe så ufattelig dumt ! Han har jo ikke endret seg, må jo være psykiske lidelser dette her. Gir opp hele fyren. Hvis Real vil punge ut 80 m for han som ryktene sier, ja værsågod ! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Får vi så mye som £60-70M for han nå, skal vi være rimelig fornøyd. Han hevet ikke akkurat verdien sin av dette. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Om 3 måneder er bitingen glemt og alle elsker Suarez fordi han bøtter inn med mål for ett eller annet lag. Hadde han vært en ræva spiller så hadde han sikkert blitt solgt til et tippeliga-lag etter å bitt noen for tredje gang, men realiteten er at han er en av verdens beste spisser. Ingen bryr seg om han biter en og annen person annenhver sesong. Sålenge han kan bidra til å vinne titler, så gir en potensiell manager seg F i om han leker vampyr. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Om 3 måneder er bitingen glemt og alle elsker Suarez fordi han bøtter inn med mål for ett eller annet lag. Hadde han vært en ræva spiller så hadde han sikkert blitt solgt til et tippeliga-lag etter å bitt noen for tredje gang, men realiteten er at han er en av verdens beste spisser. Ingen bryr seg om han biter en og annen person annenhver sesong. Sålenge han kan bidra til å vinne titler, så gir en potensiell manager seg F i om han leker vampyr. Hvis det var første gang ville det sikert vært sånn. Problemet er at det er tredje gang, og han har fått utestengelser pga samme før. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Verste matchen så langt i VM. Ingen av lagene fortjener å gå videre, ikke England heller. Blir Ghana for meg nå. Soleklart. De ga meg mer glede enn Italia så langt. Det at folk virker å håpe på USA istedenfor og at Uruguay nok en gang sniker seg ekkelt videre er bare enda mer grunn til å heie på Afrikas håp. Ghana slo USA de siste to VM. Det er på tide de taper. Har ikke noe mot at USA slår Tyskland, mens Ghana gruser Portugal. Kan godt gå videre begge to. 2 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 http://www.dagbladet.no/2014/06/24/sport/fotball/fotball-vm/brasil2014/luis_suarez/34018151/ For et fantastisk lag dette er. Først Suarez, så treneren som later som ingenting, og nå dette. Uruguay-forsvarer Diego Lugano valgte å kritisere Giorgio Chiellini etter at italieneren hevdet å ha blitt bitt av Luis Suárez.- Det verste er holdningen til Chiellini, sa Lugano da han ble spurt om hendelsen.- Han er en stor spiller som har hatt en stor karriere, men det stemmer ikke med italiensk fotballs historie å rope og skrike for å få en rival straffet, fortsatte han.- Som menneske skuffet han meg totalt. Jeg så virkelig opp til ham tidligere. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Tragisk lag. Italia hadde gått videre hvis det ikke hadde vært for de ræva dommerne som FIFA satt opp til kampen. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 (endret) Italia valgte å satse på uavgjort i siste kamp, vel vitende om hvor risikabelt det var. Rødt til Marchisio var strengt, men det er fortsatt fullstendig tåpelig å skylde på dommerne; Italia har bare seg selv å takke. Endret 24. juni 2014 av Lord Britishface 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 http://www.dagbladet.no/2014/06/24/sport/fotball/fotball-vm/brasil2014/luis_suarez/34018151/ For et fantastisk lag dette er. Først Suarez, så treneren som later som ingenting, og nå dette. Uruguay-forsvarer Diego Lugano valgte å kritisere Giorgio Chiellini etter at italieneren hevdet å ha blitt bitt av Luis Suárez. - Det verste er holdningen til Chiellini, sa Lugano da han ble spurt om hendelsen. - Han er en stor spiller som har hatt en stor karriere, men det stemmer ikke med italiensk fotballs historie å rope og skrike for å få en rival straffet, fortsatte han. - Som menneske skuffet han meg totalt. Jeg så virkelig opp til ham tidligere. Minner om en viss klubb. 5 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Det blir spennende å se hvilket straffenivå de legger seg på, men når man kan hive seg inn i tofots knottetaklinger uten å få månedsvis på sidelinjen BØR det være en ganske klar begrensning på hva Suarez får her. I tillegg bør det være landskamper dette gjelder, og ikke klubbkamper. Dette må vel gå innunder voldsom oppførsel - og man har jo en presedens der ift Song, som jo kun fikk tre kamper for et uprovosert slag i ryggen på motspiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå