AllFather Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Mulig at jeg burde være flinkere selv - men jeg må nesten berømme måltidet her. For hvis noen hadde glefset til meg, så hadde jeg slått tilbake, hardt, skikkelig. Burde fått mer en en liten albue ja. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHA!!!!!!!!!!!! Suarez er den DESIDERT største idioten i profesjonell fotball. Men artig at uruguay gikk videre på bekostning av italia. Hadde vært knall om de fikk dom som gjorde at de mistet plassen videre Synd hvis det skal gå ut over laget at Suarez er helt fullstendig idiot. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Sånn sidenote: TVShopreklamen fra Twins er ny rekord i tragisk. Jeg tror de kanskje bommer en smule på målgruppen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Tja. For å være helt ærlig så synes jeg kollektiv straff burde bli innført . Samme om folk gjør ting som dette i liga eller VM. hadde straff vært kollektiv er jeg 99% sikker på at ting som dette nesten aldri ville skjedd Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Dette føltes faktisk som et slag i trynet for en som er var stor Suarez-fan. Er egentlig bare veldig skuffa og lei nå... nok for være nok. Jeg vil fortsatt ha han i Liverpool for sine utrolige fotballferdigheter, men jeg bryr meg ikke om han forsvinner heller. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 BRAH SUAREZ, BRAA! Nå fikk du grini ifra deg etter England-kampen, og så gjør du dette... OMFG, jeg ler! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 (endret) Dette hadde ikke skjedd hvis Suarez hadde blitt straffet av klubb/landslag når han har oppført seg slik før. Isteden trykkes det t-skjorter til støtte etc. Ikke overraskende at det skjer igjen og igjen. Akkurat som en unge. Endret 24. juni 2014 av Hansoen Lenke til kommentar
Populært innlegg iGlenn Skrevet 24. juni 2014 Populært innlegg Del Skrevet 24. juni 2014 11 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Han bør ta seg en tur til nærmeste tannlege og få filt ned de tenna en smule. Det "beste" var når han hadde vondt i kjeften rett etter bitingen. IDIOT!!! Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Tre bitt. Alle gode ting er tre, på tide å utestenge han fra fotballen. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 (endret) "Uruguay manager Oscar Tabarez says he will see how he can defend Suarez. "This is a football World Cup, not about morality." Endret 24. juni 2014 av Stoddart Lenke til kommentar
kwah Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 deilig av suarez! støtter han fult og helt i dette! Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Han bør ta seg en tur til nærmeste tannlege og få filt ned de tenna en smule. Det "beste" var når han hadde vondt i kjeften rett etter bitingen. IDIOT!!! Det var vel fra albuen Chiellini planta i kjeften på ham? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Leste at reporteren som intervjuet Suarez etter kamp ikke spurte ham noe om hendelsen. Synd, kunne ha blitt et morsomt intervju. Lenke til kommentar
kwah Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 (endret) Trist kveld for liverpool spissene. Suarez i ny biteskandale og Sturridge med flere dives. Jeg gremmes.Vinnervilje ? liverpool ? Endret 24. juni 2014 av kwah Lenke til kommentar
nagina Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Leste at reporteren som intervjuet Suarez etter kamp ikke spurte ham noe om hendelsen. Synd, kunne ha blitt et morsomt intervju. Riktig, de pratet om været Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Sitter og lurer på hvorfor han kan gjøre sånn. Ødelegger jo for både laget og hele VM egenltig uten å oppnå noe. Hva er vitsen? Er det psykiske lidelse kanskje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå