Gå til innhold

VM: Gruppe D (Uruguay, Costa Rica, England, Italia)

Latias

77 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Suarez med keeperredning i 2010 og biting i 2014.

Kjøpt og betalt dommer så til de grader, dette er en skam for VM.

Suarez sin keeperredning var jo episk :D .

Angående bitingen, fy faen hvor dum han er. Men hvem vet, kanskje det indirekte førte til at Uruguay scorte rett etterpå.

Endret av Rescue me
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Denne saken har flere sider. Det kan jo være slik at han ikke mente å bite, men å skalle, men som dere har sett så har Suarez et gigatisk overbitt og det kan jo være slik at tenna traff før panna.

Det er ganske tydelig på flere av klippene at han gaper over skuldrene til italieren.

Lenke til kommentar

Verste matchen så langt i VM. Ingen av lagene fortjener å gå videre, ikke England heller.

Blir Ghana for meg nå. Soleklart. De ga meg mer glede enn Italia så langt. Det at folk virker å håpe på USA istedenfor og at Uruguay nok en gang sniker seg ekkelt videre er bare enda mer grunn til å heie på Afrikas håp.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Denne saken har flere sider. Det kan jo være slik at han ikke mente å bite, men å skalle, men som dere har sett så har Suarez et gigatisk overbitt og det kan jo være slik at tenna traff før panna.

Oh no! ;) Er visst merker etter mer enn bare fortennene der, med mindre han skulle skalle kjempehardt, med munnen oppe for å ikke skade nesa eller noe :hmm:

EDIT: Er jeg den eneste som tok RR sitt innlegg som ett forsøk på humor? :p

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...