Gå til innhold

VM: Gruppe D (Uruguay, Costa Rica, England, Italia)

Latias

77 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Jeg må gratulere Steven Gerrard. For et år han har hatt. Han har gitt Liverpool håpet om at de kan vinne PL, Han har gitt håpet om at England kan komme videre fra gruppespillet. Allikevel har den samme personen glidd fra seriegull til Liverpool og ødelagt for England på egenhånd. Her snakker vi altså ikke en kollektiv svikt, men en personlig svikt, fra kapteinen. Jeg tar av meg hatten, jeg graver den ned, jeg henter frem gamle klassikere og jeg sovner til "YOU'LL NEVER SLIP ALONE" av Steven Gerrard. Takk for meg.

Sug meg, Gerrard har ikke skylden for at England røk ut. De møtte bedre motstand, og røk ut fortjent.

Helt vanvidd at Costa Rica går videre fra dødens gruppe, imponerende! Håper at Uruguay med Suarez blir det andre laget som går videre.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må gratulere Steven Gerrard. For et år han har hatt. Han har gitt Liverpool håpet om at de kan vinne PL, Han har gitt håpet om at England kan komme videre fra gruppespillet. Allikevel har den samme personen glidd fra seriegull til Liverpool og ødelagt for England på egenhånd. Her snakker vi altså ikke en kollektiv svikt, men en personlig svikt, fra kapteinen. Jeg tar av meg hatten, jeg graver den ned, jeg henter frem gamle klassikere og jeg sovner til "YOU'LL NEVER SLIP ALONE" av Steven Gerrard. Takk for meg.

Sug meg, Gerrard har ikke skylden for at England røk ut. De møtte bedre motstand, og røk ut fortjent.

Helt vanvidd at Costa Rica går videre fra dødens gruppe, imponerende! Håper at Uruguay med Suarez blir det andre laget som går videre.

Dødens gruppe er G, ikke D

http://www.theguardian.com/football/interactive/2013/dec/18/world-cup-2014-draw-strength-of-schedule

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Herregud så mye piss du har klart å lire av deg siden slutten av PL-sesongen og fram til nå, Emils. Du er egentlig et fint bidrag til dette forumet, står for dine meninger og klarer å argumentere for dem. Skjerp deg. Det blir for useriøst.

Lenke til kommentar

http://www.liverpool.no/Nyheter/Drapstrusler-mot-Suarez.aspx

Engelske tilhengere kan være drittsekker av og til. Dette ville aldri skjed om det var Messi eller Ronaldo som sendte England hjem.

Dette ser jeg på twitter hver eneste dag dag, og det som er sitert på liverpool.no er faktisk mild kost i forhold til hva andre profiler opplever. Ikke noe nytt her altså.

De komplette drittsekkene har funnet sin favorittarena for sosialt lavmål. Slår faktisk kommentarfeltet på vg.

Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar

Hva er laget?

Foruten om Jones og Smalling istedenfor Baines og Jagielka er det merkelig at England topper laget sitt i en kamp som ikke betyr noe. Offensivt er dette laget mil foran det Roy har stilt med tidligere. I tillegg tar jeg en forutsetning om at Lampard er kaptein? Mannen som vet hvordan det smaker å vinne medaljer på det øverste nivået over lengre perioder. Kunne kanskje fått plass til Sterling istedenfor Milner, men ellers greit.

Tja, det er i alle fall sikkert at noen i SVT er fulle. Italia - Uruguay er en utrolig viktig kamp. Vinneren går videre, og Uruguay må vinne.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...