Gå til innhold

VM: Gruppe D (Uruguay, Costa Rica, England, Italia)

Latias

77 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fullt fortjent til Costa Rica. Makan så tannløse Italia var. Ikke vet jeg hvorfor Veratti ble benket for Motta. Cassano har ingenting der å gjøre. Cerci hadde ihvertfall et par ok innvolveringer, men ellers var det slett. Abate er heller ikke god nok.

Lenke til kommentar

Vil ikke si at verken Mexico eller USA undervurderes. At de gjør det brukbart er én ting, men jeg kan ikke se for meg noen lag fra Concacaf komme lenger enn en kvartfinale.

Hvis det skulle være noen måtte det isåfall være Mexico, men tviler sterkt på at de skal kunne klare å komme så langt også.

Lenke til kommentar

Fy faen hadde aldri trodd Costa Rica skulle gå videre

Concacaf undervurderes-

Mexico, USA og Costa Rica har ikke tapt en kamp enda, bare Honduras

De store lagene trenge å ta Concacaf lit mer alvorlig

Godt å se mer jevne spill

Ja, og det ble nevnt i TV2 studio nå nettopp akkurat det, at Concacaf imponerer. Og at Honduras har vi ikke fått svar på enda.

Som de sa i studio: Equador er favoritt, men kanskje det ikke blir sånn. Vi skal se nå.

Lenke til kommentar

Vil ikke si at verken Mexico eller USA undervurderes. At de gjør det brukbart er én ting, men jeg kan ikke se for meg noen lag fra Concacaf komme lenger enn en kvartfinale.

Hvis det skulle være noen måtte det isåfall være Mexico, men tviler sterkt på at de skal kunne klare å komme så langt også.

Usa er et bedre lag enn mexico. Under VM kvalifisering i USA var på toppen, da Mexico og da Costa Rica både i 2010 og 2014

Lenke til kommentar

Jeg må gratulere Steven Gerrard. For et år han har hatt. Han har gitt Liverpool håpet om at de kan vinne PL, Han har gitt håpet om at England kan komme videre fra gruppespillet. Allikevel har den samme personen glidd fra seriegull til Liverpool og ødelagt for England på egenhånd. Her snakker vi altså ikke en kollektiv svikt, men en personlig svikt, fra kapteinen. Jeg tar av meg hatten, jeg graver den ned, jeg henter frem gamle klassikere og jeg sovner til "YOU'LL NEVER SLIP ALONE" av Steven Gerrard. Takk for meg.

Endret av Emils.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...