Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Uansett, Gerrard skal ha 98% skyld i at England har to tap på to mulige. Nei, Hodgson skal ha skylden for det. Han har gjort mye feil, men å bruke Gerrard i en posisjon han overhodet ikke behersker er svakt. De skulle gjort som Scholes foreslo: Bygge laget rundt Liverpool-spillerne. Skal først halve landslaget bestå av Liverpool-spillere bør spillelisten også legges deretter. Hvis ikke får han bruke spillere som er bedre egnet til den taktikken og spillelisten som blir lagt opp til. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Det er det som er problemet; halve laget burde ikke bestå av Liverpool-spillere. Johnson, Gerrard og Sterling er ikke god nok. Ja, jeg sa Sterling. Det er fordi han har ikke bidratt en dritt på landslaget utenom å finte en spiller for så å slå et elendig innlegg. Jeg har sett hver eneste England kamp, inkludert privatlandskampene, og han er ekstremt oppskrytt. Endret 19. juni 2014 av Mr. Brightside 1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Sterling er vel en av de bedre spillerne til England i dette VM-sluttspillet, så ser ikke helt ditt poeng at han ikke er god nok. Selv om det er et par Tottenhamspillere som også kunne utfordret posisjonen hans på banen! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Sterling er vel en av de bedre spillerne til England i dette VM-sluttspillet, så ser ikke helt ditt poeng at han ikke er god nok. Selv om det er et par Tottenhamspillere som også kunne utfordret posisjonen hans på banen! Overhodet ikke. Det er bare psykologisk. Når en spiller er oppskrytt er det lett å lure seg selv til å føle at alt han gjør er bedre enn det det egentlig er. Jeg husker for eksempel forrige kamp mot Italia. Mange reagerte på det elendige innlegget til Rooney, og ikke lenge etter hadde Sterling 1 eller 2 like elendige innlegg og folk så ut til å se mellom fingrene på det. Riktige valget hadde vært å spille Ox fremfor han, som har vist gang på gang å være en av Englands beste spillere hver gang han spiller. Til tider drar han angrepet fremover egenhåndig, og har hatt flere MOTM opptredener i oppladningskampene. Nå var han uheldig å bli skadet et par dager før VM, for han hadde definitivt startet om Hodgson er tilregnelig. Endret 19. juni 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Skjønner at folk synes at Gerrard skal droppes, synes nesten det selv. Men en Wilshere i en midtbanetoer med Henderson blir ALT for lettvekter mot et svært fysisk spillende Uruguay. Hvem skal ta duellene på midten? Det er det som er problemet; halve laget burde ikke bestå av Liverpool-spillere. Johnson, Gerrard og Sterling er ikke god nok. Ja, jeg sa Sterling. Det er fordi han har ikke bidratt en dritt på landslaget utenom å finte en spiller for så å slå et elendig innlegg. Jeg har sett hver eneste England kamp, inkludert privatlandskampene, og han er ekstremt oppskrytt. Samme Sterling som var nest sist på ballen for Englands mål mot Italia? Og som fikk banens beste i samme kamp(for England, that is)? I sin femte kamp for landslaget(første i et mesterskap)? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Skjønner at folk synes at Gerrard skal droppes, synes nesten det selv. Men en Wilshere i en midtbanetoer med Henderson blir ALT for lettvekter mot et svært fysisk spillende Uruguay. Hvem skal ta duellene på midten? Det er det som er problemet; halve laget burde ikke bestå av Liverpool-spillere. Johnson, Gerrard og Sterling er ikke god nok. Ja, jeg sa Sterling. Det er fordi han har ikke bidratt en dritt på landslaget utenom å finte en spiller for så å slå et elendig innlegg. Jeg har sett hver eneste England kamp, inkludert privatlandskampene, og han er ekstremt oppskrytt. Samme Sterling som var nest sist på ballen for Englands mål mot Italia? Og som fikk banens beste i samme kamp(for England, that is)? I sin femte kamp for landslaget(første i et mesterskap)? Feil, det var Rooney. Banens beste for England kanskje, men det betyr uansett lite. Sturridge var klart Englands beste i den kampen, men det er lett å skryte opp spillere når de er unge og britiske som Sterling og Shaw. Etter det jeg husker gjorde ikke Sterling mye nevneverdig i den kampen. Ox har mange av de samme kvalitetene som Sterling har, men har en svært viktig ting som sterling mangler. Styrke. https://www.youtube.com/watch?v=Js3wiN-JffI Endret 19. juni 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BgFc5nJQ Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Noen som tilfeldigvis vet hvilken sang TV2 brukte med en gang etter reklamen i kampen? Hørtes veldig ut som One Republic, men kan ikke finne noe Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Ox er da virkelig ikke bedre enn Sterling.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Ox er arsenalspiller, mer enn det trenger ikke Mr,Bs, Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Ox er da virkelig ikke bedre enn Sterling.. Jo, pussig nok så er han virkelig det. Det eneste Sterling bidrar med er fart og kule finter, for så enten: 1. falle og få frispark, 2. slå et elendig innlegg. Ox skaper sjanser, er et helvete for motstanderen pga. farten og styrken. Han terroriserte Bayern-forsvaret i høst og ofte måtte de stoppe han med ulovlige midler fordi han var rett og slett for vanskelig å hanskes med. Pga. dette har han også en fin tendens til å skaffe straffer. Han spiller også alltid bedre for landslaget enn han gjør for Arsenal. Men skjønner at dere tror Sterling er bedre. Det er lett å få den oppfatningen når man har sett han spille mye mer denne sesongen enn Ox. Endret 19. juni 2014 av Mr. Brightside 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Ox er arsenalspiller, mer enn det trenger ikke Mr,Bs, Jo, jeg trenger det. Jeg har for eksempel ingen problemer med å si at Baines er bedre enn Gibbs. Eneste som hjelper med at jeg er Arsenalfan er sikkert at jeg har sett han spille mye mer denne sesongen enn dere og har da sett at han er bedre enn Sterling. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Jeg tror fremdeles England avanserer. Dersom Italia slår Uruguay og Costa Rica, noe som ikke er utenkelig, så trenger bare England slå Costa Rica med 1 eller 2 mål for å gå videre. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Skjønner at folk synes at Gerrard skal droppes, synes nesten det selv. Men en Wilshere i en midtbanetoer med Henderson blir ALT for lettvekter mot et svært fysisk spillende Uruguay. Hvem skal ta duellene på midten? Det er det som er problemet; halve laget burde ikke bestå av Liverpool-spillere. Johnson, Gerrard og Sterling er ikke god nok. Ja, jeg sa Sterling. Det er fordi han har ikke bidratt en dritt på landslaget utenom å finte en spiller for så å slå et elendig innlegg. Jeg har sett hver eneste England kamp, inkludert privatlandskampene, og han er ekstremt oppskrytt. Samme Sterling som var nest sist på ballen for Englands mål mot Italia? Og som fikk banens beste i samme kamp(for England, that is)? I sin femte kamp for landslaget(første i et mesterskap)? Feil, det var Rooney. Banens beste for England kanskje, men det betyr uansett lite. Sturridge var klart Englands beste i den kampen, men det er lett å skryte opp spillere når de er unge og britiske som Sterling og Shaw. Etter det jeg husker gjorde ikke Sterling mye nevneverdig i den kampen. Ox har mange av de samme kvalitetene som Sterling har, men har en svært viktig ting som sterling mangler. Styrke. https://www.youtube.com/watch?v=Js3wiN-JffI Raheem Sterling er ikke så veik som du skal ha det til. Han er liten, men i forhold til størrelsen ikke så aller verst. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Jeg tror fremdeles England avanserer. Dersom Italia slår Uruguay og Costa Rica, noe som ikke er utenkelig, så trenger bare England slå Costa Rica med 1 eller 2 mål for å gå videre. Det kommer da helt ann på hvor mye Italia vinner. Selvom Italia slår Uruguay 5-0, men bare slår Costa-Rica 1-0 så må England ha mer enn 2 målsseier mot Costa Rica Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Jeg tror fremdeles England avanserer. Dersom Italia slår Uruguay og Costa Rica, noe som ikke er utenkelig, så trenger bare England slå Costa Rica med 1 eller 2 mål for å gå videre. Det kommer da helt ann på hvor mye Italia vinner. Selvom Italia slår Uruguay 5-0, men bare slår Costa-Rica 1-0 så må England ha mer enn 2 målsseier mot Costa Rica Feil, for husk at for hvert mål England scorer mot Costa Rica så går England sin målforskjell +1 mens Costa Rica sin samtidig blir -1. Dersom Costa Rica taper 0-1 mot Italia er målforskjellen til Costa Rica 1 mens England sin er -2. Vinner England da med 2 mål blir deres målforskjell 0 mens Costa Rica sin blir -1, ergo går de videre med 2 mål om Italia bare skulle scoret 1 mot CR. Uruguay har også bare 1 bedre i målforskjell enn England. Så la oss for eksempel si at både Uruguay og CR taper med 1 mål mot Italia, da trenger bare England å vinne med 2 mål for å gå videre. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Skylde på Gerrard er litt feil. Har Rooney som knapt er med. Har verdens dårligste bakre firer, spesielt midtstoppere som ikke kan bevege på beina. En keeper som konstant er på bærtur. Puttet inn på Barkley som suger eselballe hver gang han kommer innpå banen. Har Wellbeck som er flink så lenge han ikke må røre ballen. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Gerrard har ikke vært god i de to kampene så langt. Uruguay hadde bedre innsats enn England og vant på det. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Det var dog håpløst av både Gerrard og Henderson i dag. This. This this this. Og legg til italia kampen også. De to sammen ødela hele England. Fy faen så grusom begge var. Good job Hodgson. Wilshere = bortkastet av Hodgson. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Jeg har ingen formeninger om hvem som burde spilt av sterling og ox. Men James Milner kjørte også karusell med bayern, så jeg mener han heller burde spilt Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Jeg tror fremdeles England avanserer. Dersom Italia slår Uruguay og Costa Rica, noe som ikke er utenkelig, så trenger bare England slå Costa Rica med 1 eller 2 mål for å gå videre. Det kommer da helt ann på hvor mye Italia vinner. Selvom Italia slår Uruguay 5-0, men bare slår Costa-Rica 1-0 så må England ha mer enn 2 målsseier mot Costa Rica Feil, for husk at for hvert mål England scorer mot Costa Rica så går England sin målforskjell +1 mens Costa Rica sin samtidig blir -1. Dersom Costa Rica taper 0-1 mot Italia er målforskjellen til Costa Rica 1 mens England sin er -2. Vinner England da med 2 mål blir deres målforskjell 0 mens Costa Rica sin blir -1, ergo går de videre med 2 mål om Italia bare skulle scoret 1 mot CR. Uruguay har også bare 1 bedre i målforskjell enn England. Så la oss for eksempel si at både Uruguay og CR taper med 1 mål mot Italia, da trenger bare England å vinne med 2 mål for å gå videre. Du har helt rett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå