Solaar Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Fuck Tv2 sumo, sitter på en dønn stabil 25/25 fiberlinje og får fortsatt STORE drops i kvaliteten slik at jeg må restarte appen på smart tv'n mange ganger.. Jeg sitter på 5-linje og streamer fra mobil til Apple-tv uten problemer, samtidig som jeg er på nett med annet dilldall.., Lenke til kommentar
oOF Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Johnson suger -.- Ikke noe god i dag heller. Han flyter litt på navnet siit føler jeg. Og der gjør han jo en veldig flott inngripen som gir han en målgivende til Rooney, faktisk! Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Fuck Tv2 sumo, sitter på en dønn stabil 25/25 fiberlinje og får fortsatt STORE drops i kvaliteten slik at jeg må restarte appen på smart tv'n mange ganger.. Trådløs tilkobling? Kablet, det er bare sumo som er helt mongo til tider, er helt sikker på at det ikke er internetten. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Fuck Tv2 sumo, sitter på en dønn stabil 25/25 fiberlinje og får fortsatt STORE drops i kvaliteten slik at jeg må restarte appen på smart tv'n mange ganger.. Jeg sitter på 5-linje og streamer fra mobil til Apple-tv uten problemer, samtidig som jeg er på nett med annet dilldall.., Men så er du ganske gammel da....... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Johnson suger -.- Ikke noe god i dag heller. Han flyter litt på navnet siit føler jeg. Og der gjør han jo en veldig flott inngripen som gir han en målgivende til Rooney, faktisk! Overrasket selv. Flott assist. Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Dette var trist, men uavgjort er vel egentlig det beste resultatet her. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Det er hvertfall ikke bare Rooney som er ineffektiv. Latterlige avslutninger på Sturridge i dag. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Trist? Håper inderlig England vinner kampen, uruguay er ekle og fortjener ingenting. Lenke til kommentar
kwah Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 dette er ikke over. suarez kan fortsatt bite fra seg! 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Kom igjennnnnn nå da Suarezzzzzzz!! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Suarez sender England ut av VM. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Jaja, bra plassert. Over og ut for England - som vanlig. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Kom igjennnnnn nå da Suarezzzzzzz!!DONE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå