Jotun Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 JADA! HERLIG COSTAAA :D Jepp. Skal bli godt å få filmedritten til PL neste sesong. Moralsk stilling etter første: 0-1 Om en ting: Det er i alle fall ikke filming. Ikke filming? Greit at han kanskje blir Chelseaspiller snart, men det er lov å bruke øynene. SOLEKLAR filming. Hvordan du kan si noe annet etter den ene reprisen er faktisk ikke overraskende. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Helt utrolig mål av RvP ja. Og er ikke noe å skylde på dommeren på her nei.. Helt umulig å se. Får dele ut Oscar til Costa. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Mange her jeg sitter som var skeptiske med en gang. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Så reprisen på nytt nå, og det var IKKE straffe. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 3/3 kamper avgjort ene og alene av dommeren nå (så langt) Det der var ingen dommertabbe. Djiz. Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Spania er mestere på å spille gjennom, det ser jo ut som verdens enkleste ting når Iniesta sender ballen tvers gjennom Nederlands forsvar og inn til Silva eller Costa. Holder ikke med noen av lagene, og alt jeg ønsker er en underholdende kamp - så langt er jeg fornøyd. Klassescoring av v.Persie etter et særdeles godt innlegg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 3/3 kamper avgjort ene og alene av dommeren nå (så langt) Dommeren? Costa sin filming du tenker på? Hvordan i alle dager skal dommeren klare å se at dritten filmer? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 JADA! HERLIG COSTAAA :D Jepp. Skal bli godt å få filmedritten til PL neste sesong. Moralsk stilling etter første: 0-1 Om en ting: Det er i alle fall ikke filming. Ikke filming? Greit at han kanskje blir Chelseaspiller snart, men det er lov å bruke øynene. SOLEKLAR filming. Hvordan du kan si noe annet etter den ene reprisen er faktisk ikke overraskende. Jeg har ikke sett reprisen mer enn de viste under kampen. Har du en GIF eller noe som det er tydeligere å se? Jeg synes ikke det så ut som filming under kampen, men det kan godt hende jeg tar feil. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 "Vantastisk Persiesjon". VG prøver som vanlig alt for hardt. Lenke til kommentar
kwah Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 3/3 kamper avgjort ene og alene av dommeren nå (så langt) Det der var ingen dommertabbe. Djiz. kjefta. Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Gud, hu eksspilleren NRK har i studio er så sykt irriterende å høre på! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 "Vantastisk Persiesjon". VG prøver som vanlig alt for hardt. Herre.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Man skulle tro at NRK-kommentatorene var på teparty. "Vantastisk Persiesjon". VG prøver som vanlig alt for hardt. Den var da ikke så dårlig Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 JADA! HERLIG COSTAAA :D Jepp. Skal bli godt å få filmedritten til PL neste sesong. Moralsk stilling etter første: 0-1 Om en ting: Det er i alle fall ikke filming. Ikke filming? Greit at han kanskje blir Chelseaspiller snart, men det er lov å bruke øynene. SOLEKLAR filming. Hvordan du kan si noe annet etter den ene reprisen er faktisk ikke overraskende. Jeg har ikke sett reprisen mer enn de viste under kampen. Har du en GIF eller noe som det er tydeligere å se? Jeg synes ikke det så ut som filming under kampen, men det kan godt hende jeg tar feil. De har vist tre repriser. Og spesielt den som viser bilder fra midtbanen mot 16 meter viser helt soleklart hva som skjer. Denne har de vist mange ganger allerede. Etter reprise vinkel nr.2 ble eg i tvil. Etter første reprise var eg skråsikker på straffe. Det var en fantastisk bra filming. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Fant GIF nå: Viser seg at du har rett Jotun. Ikke lett å se, men ja, det er filming. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Det var den vinkelen som fikk eg i tvil. Den andre er mye klarere. Den viser kunsten i filmingen. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 (endret) Han sklir jo virkelig og faller også, så filming, jeg vet ikke. Det jeg stusser mest på er at det ikke var mer protester. Men ja, ser nå han faller voldsomt Endret 13. juni 2014 av guttorm Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Han sklir jo virkelig og faller også, så filming, jeg vet ikke. Det jeg stusser mest på er at det ikke var mer protester. Den andre vinkelen viser, om eg ikke husker feil, veldig tydelig at han skyter ut foten slik at det ser ut som den blir tatt av sklitaklingen til hollenderen. Kan ikke huske eg ser at han sklir. Men han tråkker faktisk på foten til forsvareren. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Det var den vinkelen som fikk eg i tvil. Den andre er mye klarere. Den viser kunsten i filmingen. Den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå