Colin. Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 CRAZY! Chile spiller fantastisk med høyt press, bra! Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Spania som vinner av VM-bongen min ser litt lang ut nå. Lurer på om jeg kan selge veddemålet..? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Forventet dere virkelig at Chile ikke kom til å satse 100% på et vinn idag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Spania som vinner av VM-bongen min ser litt lang ut nå. Lurer på om jeg kan selge veddemålet..? Chelsea kjøper alt for tiden, så prøv med Roman. Lenke til kommentar
kwah Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 tror fortsatt at spania tar dette Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 tror fortsatt at spania tar dette Tror du på julenissen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2014 Faen for en rå omgang. Elsker det jeg ser! Lenke til kommentar
NothingEverLost Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Wow, tenk om Spania blir slått ut nå. Trodde Nederland var sykt gode, men kanskje det bare er Spania som har tapt seg. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Spania som vinner av VM-bongen min ser litt lang ut nå. Lurer på om jeg kan selge veddemålet..? Anbefaler deg å høre med meg før du spiller penger neste gang. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Skal vi virkelig være vitner til at Del Bosque gjør en Moyes?! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Spania som vinner av VM-bongen min ser litt lang ut nå. Lurer på om jeg kan selge veddemålet..? Anbefaler deg å høre med meg før du spiller penger neste gang. Anbefaler alle å gjøre det. Da vet man hva man ikke burde tippe på. Lenke til kommentar
kwah Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 tror fortsatt at spania tar dette Tror du på julenissen? time will show Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Inn med Reina til pause. Jeg mente helt seriøst at Reina/DDG burde vært førstekeeper i VM, men det var liksom en selvfølge at kapteinen Casillas skulle stå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 To mål fra tåskudd til Chile? LOL Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Spania som vinner av VM-bongen min ser litt lang ut nå. Lurer på om jeg kan selge veddemålet..? Anbefaler deg å høre med meg før du spiller penger neste gang. Hvem vinner PL neste sesong da? Spania som vinner av VM-bongen min ser litt lang ut nå. Lurer på om jeg kan selge veddemålet..? Chelsea kjøper alt for tiden, så prøv med Roman. Får gjøre det Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Uten en Xavi i riktig alder og form er ikke Spania det samme. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Spania som vinner av VM-bongen min ser litt lang ut nå. Lurer på om jeg kan selge veddemålet..? Anbefaler deg å høre med meg før du spiller penger neste gang. Anbefaler alle å gjøre det. Da vet man hva man ikke burde tippe på. Prffth. Jeg ler av alle som har satt penger på Brasil, Spania, Nederland eller Spania. Hadde dere hørt med meg ville dere visst fasitsvaret: Argentina eller Tyskland vinner. Er ennå litt usikker på hvem av de to, men etter første runden å dømme ser det ut som Tyskland. Om Argentina skjerper seg så vinner de. Om du vil høre på meg eller ikke er opp til deg. Men hvis du vil vinne penger så er du rett og slett nødt til å høre på meg enten du liker det eller ikke. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Blir en fantastisk andreomgang uansett utfall. For en nerve. For et VM! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Spania som vinner av VM-bongen min ser litt lang ut nå. Lurer på om jeg kan selge veddemålet..? Anbefaler deg å høre med meg før du spiller penger neste gang. Hvem vinner PL neste sesong da? Det skal du få vite etter overgangsvinduet er ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå