krizkriz Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Chile trenger kun uavgjort for å gå videre, og tror faktisk de kan klare det å. Spennende!! Det er ikke avgjort enda. Hvis det blir uavgjort mellom Spania og Chile er det fortsatt en kamp til gode. Hvis vi går utifra at Nederland slår Chile med ett mål i siste kamp, så må Spania vinne med minimum 6 mål over Australia for å kapre andreplassen. Det er ikke helt utenkelig det, men skal bli vanskelig. En ting er i hvert fall sikkert, det kommer til å bli jevnt om andreplassen. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Chile trenger kun uavgjort for å gå videre, og tror faktisk de kan klare det å. Spennende!! Det er ikke avgjort enda. Hvis det blir uavgjort mellom Spania og Chile er det fortsatt en kamp til gode. Hvis vi går utifra at Nederland slår Chile med ett mål i siste kamp, så må Spania vinne med minimum 6 mål over Australia for å kapre andreplassen. Det er ikke helt utenkelig det, men skal bli vanskelig. En ting er i hvert fall sikkert, det kommer til å bli jevnt om andreplassen. Sant nok, men at Spania vinner med 6 mål blir nok en altfor vanskelig oppgave. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 https://twitter.com/ev_bartlett/status/479208670816112640/photo/1 Enveiskjøring for Nederland i dag og? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Australia kommer nok til å ligge lavt så ser ikke for meg at de vinner med mer enn 3 mål. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Australia kommer i hvert fall ikke til å vinne om de legger seg veldig lavt. Go big or go home. Om de skal prøve å få poeng ut av kampen, hvorfor ikke prøve noe aggressivt? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Jeg får så sjukt bennern av Julie Strømsvåg ass. 2 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Chile trenger kun uavgjort for å gå videre, og tror faktisk de kan klare det å. Spennende!! Det er ikke avgjort enda. Hvis det blir uavgjort mellom Spania og Chile er det fortsatt en kamp til gode.Hvis vi går utifra at Nederland slår Chile med ett mål i siste kamp, så må Spania vinne med minimum 6 mål over Australia for å kapre andreplassen. Det er ikke helt utenkelig det, men skal bli vanskelig. En ting er i hvert fall sikkert, det kommer til å bli jevnt om andreplassen. Sant nok, men at Spania vinner med 6 mål blir nok en altfor vanskelig oppgave. Aldri si aldri. Australia har tapt 6-0 både mot Brasil og Frankrike det siste året. Håper for Guds skyld de ikke taper så mye denne gangen. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) Jeg får så sjukt bennern av Julie Strømsvåg ass. Jeg får bennern av Sneijder RVP---------------Robben Enda jeg hater Robben.. Endret 18. juni 2014 av Trollface Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) Endret 18. juni 2014 av .AN.XVIII.IV:. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Jeg har litt tro på en skikkelig bombe, seier til Australia. Hadde vært utrolig gøy. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Faen som jeg hater Robben og det testikkel-hodet hans. 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 "Aaah. Det er et dårlig valg og det er jævlig dårlig utført. Det er en dårlig kombinasjon." -Drillo Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Slutt å vinke til meg jævla tufs. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) Dårig av Austraulia, men Robben er grisegod. hoho, se der ja. Endret 18. juni 2014 av Kammizez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå