Tkse Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Synd for Australia sin del. Holdt en liten fing på dem. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Bittert å ha jobbehelg nå kjenner jeg. Grrr Bare å slutte å syte. Eg reiste offshore når VM startet........ Men får slutten hjemme. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Samme her, gamlefar! Du har vel bare 2 uker uansett, slutt å syt Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Hehehe.... Problemet er at eg ikke orker å kjøre de seine kampene mens eg er på jobb.... For eg er jo gammel. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Har en måneds ferie nå jeg. Bare for å gni det inn ^^ Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Og jeg som tippa 2-1 til Spania.. kunne ikke blitt en bedre kamp! Havner Spania på andreplass i gruppa ser det ut til at de må møte Brasil i åttendedels. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Har en måneds ferie nå jeg. Bare for å gni det inn ^^ Det har eg hver gang eg har jobbet to uker, så ser ikke helt inngniingen.... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Bittert å ha jobbehelg nå kjenner jeg. Grrr Bare å slutte å syte. Eg reiste offshore når VM startet........ Men får slutten hjemme. Det er ingen trøst. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Haha! En liten unnskyldning burde være at Aftenposten vel har deadline rett etter kampen var ferdig, men samtidig var det jo ikke nyhet hvem som spilte. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Har en måneds ferie nå jeg. Bare for å gni det inn ^^ Hatt ferie i et par år nå jeg.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 (endret) Syntes Australia spiller ganske greit basert på hvor mye de visstnok suger... Indeed. Hadde ikke vært veldig urettferdig med uavgjort her. Edit: In other news. Amerikanerne i reddit sin kamptråd har mistet fokuset. Og så linker du ikke giffen, Andreas?? Ufint! http://gfycat.com/OptimalInsistentHuemul, måtte jeg skrive inn selv og greier... Endret 14. juni 2014 av Dysfunctional Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Syntes Australia spiller ganske greit basert på hvor mye de visstnok suger... Indeed. Hadde ikke vært veldig urettferdig med uavgjort her. Edit: In other news. Amerikanerne i reddit sin kamptråd har mistet fokuset. Og så linker du ikke giffen, Andreas?? Ufint! http://gfycat.com/OptimalInsistentHuemul, måtte jeg skrive inn selv og greier... HNNNGH! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 De Gea skadet på trening. Ute i 10 dager Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 De Gea skadet på trening. Ute i 10 dager Kilde? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Chile trenger kun uavgjort for å gå videre, og tror faktisk de kan klare det å. Spennende!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå