Dapper Chap Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Haha, kommentatorene heier så åpenbart på Australia Lenke til kommentar
Everket Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Godt å se dommerne forsetter i samme spor, gud bedre. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Problemet med straffesituasjonen var at Cahill holdt like mye selv. Offsiden var soleklar. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 (endret) Haha, kommentatorene heier så åpenbart på Australia Kjekt med underdogs. Spesielt når man er ranket som dårligste laget i VM Endret 13. juni 2014 av Hille Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2014 Faen, nå må Chile skjerpe seg. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Haha, kommentatorene heier så åpenbart på Australia Kjekt med underdogs. Spesielt når man er ranket som dårligste laget i VM Jeg må si at Australia klarer seg bra. Er Iran ranket høyere? Jeg måtte nyse akkurat da den avslutningen kom, irriterende. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Australia er 62 og Iran er 43 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Haha, kommentatorene heier så åpenbart på Australia Kjekt med underdogs. Spesielt når man er ranket som dårligste laget i VM Jeg må si at Australia klarer seg bra. Er Iran ranket høyere? Jeg måtte nyse akkurat da den avslutningen kom, irriterende. Når man kaller seg selv Socceroos, da vet man at man ikke er særlig å skryte av! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Syntes Australia spiller ganske greit basert på hvor mye de visstnok suger... 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Fy faen som jeg hater det nederlanske landslaget. Nederlendere virker som generelt hyggelige folk, så det er noe merkelig at de har klart å sette sammen et landslag fullt av drittsekker, både spillerne og manager. Nederland har jo alltid vært sånn, fantastiske fotballspillere med tilhørende store ego, imponerer alltid tidlig i mesterskapet og ryker ut pga dårlig lagmoral i sluttspillet. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 (endret) Syntes Australia spiller ganske greit basert på hvor mye de visstnok suger... Indeed. Hadde ikke vært veldig urettferdig med uavgjort her. Edit: In other news. Amerikanerne i reddit sin kamptråd har mistet fokuset. Endret 13. juni 2014 av Hille Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Fy faen som jeg hater det nederlanske landslaget. Nederlendere virker som generelt hyggelige folk, så det er noe merkelig at de har klart å sette sammen et landslag fullt av drittsekker, både spillerne og manager. Nederland har jo alltid vært sånn, fantastiske fotballspillere med tilhørende store ego, imponerer alltid tidlig i mesterskapet og ryker ut pga dårlig lagmoral i sluttspillet. Og dette er en konklusjon du dannet deg kun basert på siste EM, eller? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Fy faen som jeg hater det nederlanske landslaget. Nederlendere virker som generelt hyggelige folk, så det er noe merkelig at de har klart å sette sammen et landslag fullt av drittsekker, både spillerne og manager.Nederland har jo alltid vært sånn, fantastiske fotballspillere med tilhørende store ego, imponerer alltid tidlig i mesterskapet og ryker ut pga dårlig lagmoral i sluttspillet. Og dette er en konklusjon du dannet deg kun basert på siste EM, eller? Nei Lenke til kommentar
oOF Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Historisk sett har det vært en del veldig store personligheter som har tatt plass på Nederland. Det er ikke noe uvanlig fra den kanten det. 1 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Igjen svak dømming. Australia gir Chile overraskende mye kamp, spennende. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Fy faen som jeg hater det nederlanske landslaget. Nederlendere virker som generelt hyggelige folk, så det er noe merkelig at de har klart å sette sammen et landslag fullt av drittsekker, både spillerne og manager.Nederland har jo alltid vært sånn, fantastiske fotballspillere med tilhørende store ego, imponerer alltid tidlig i mesterskapet og ryker ut pga dårlig lagmoral i sluttspillet. Og dette er en konklusjon du dannet deg kun basert på siste EM, eller? Nederland imponerte i forrige EM? De fikk 0 poeng i gruppespillet... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2014 Fin kveld dette! 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Jepp! Fortsetter det sånn så blir det en fantastisk måned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå