Nevnarion Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 (endret) For en usannsynlig bra kamp, hadde forventet en underholdende kamp mellom to så store lag, men aldri noe i nærheten av dette. Helt villt hvordan Nederland herjer, var ett av mine favorittlag i forkant av VM, og er definitvt det nå. Denne kampen minnet meg på hvorfor fotball-VM er noe av det beste som fins av underholdning. Endret 13. juni 2014 av Nevnarion 1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Starter Vidal? Jepp. I følge vglive Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Spiller ingen rolle om det var RVP og Robben som herjet, dette var alldeles nydelig å se på! FY FDFASDFDAS WOW!!!!! FOR NOEN SPILLERE! RVP ASS, FOR EN SPILLER, SAMME MED ROBBEN, HERLIG!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Hvor er den greia som de nettopp viste på NRK? Folk som var samlet et eller annet sted ute for å følge på VM. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Kontraskjæret ved Akershus festning Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2014 Kontraskjæret er kanon. Angrer på at jeg dro hjem etter Mexico-kampen. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 For en deilig kamp, og så deilig å se Spania blir grust i filler! 1 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Hengt ut det nederlandske flagget, hengt ut masse små oransje flagg, og klistret oransje fotball flagg rundt i bilvinduene. Nå nyter jeg en deilig kald, nederlandsk øl for å feire seieren til landet mitt. 1 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Helt vakkert å se Spania bli feid av banen på denne måten. Også av Nederland da. Vakkert Og nå, heia Chile! Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Morro å se Cahill igjen forresten. Spent på om han holder nivået enda. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Bittert å ha jobbehelg nå kjenner jeg. Grrr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå