Latias Skrevet 12. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2014 Kan ikke annet enn å håpe at japaneren blir sendt med første fly hjemover. Patetisk dømming. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 (endret) Klassisk topplag marginer zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. Muligens frispark i forkant? Jaja ganske bra start på vm spillmessig. Endret 12. juni 2014 av Everket Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 (endret) Oppsummering Brasil - Kroatia: BULLSHIT Endret 12. juni 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Ett VM med bismak og en åpningskamp med bismak. Synd, men blir jo fort slik når FIFA er ved spakene. Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Skulle nesten tro det var forhåndsbestemt at Brasil skulle vinne åpningskampen... Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 (endret) Ufortjent seier. Flaut av dommeren, som skulle gitt Kroatia ett mål og potensielt en straffe. Og én mindre straffe til Brasil. Kvalmt også av Brasil å måtte filme seg til straffe, i en ellers mindre imponerende kamp. Så scorer faen meg Oscar også og ødelegger min 2-1 spådom. Endret 12. juni 2014 av Kammizez Lenke til kommentar
Populært innlegg Mr. President™ Skrevet 12. juni 2014 Populært innlegg Del Skrevet 12. juni 2014 (endret) Brasil snur det snart... Hva var det jeg sa. Endret 12. juni 2014 av RollsReus™ 12 Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 (endret) Er dette 2002 all over again? Kvifor kan ikkje gode europeiske domarar døme, som har erfaring med toppkampar på høgt nivå? I staden for domarar frå perifere fotballnasjonar, berre for å spreie oppgåvene mellom ulike kontinent? Endret 12. juni 2014 av Cair Paravel Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Satte en hundrings på Neymar mål - Check Prøvde å sette noen kroner på et spill til. Neymarmål, gult til Neymar og seier til Brasil (temmelig fin odds), men rakk selvfølgelig ikke å plassere spillet før det var for sent (selv om det var ti minutter til kamp). Kunne fort vært en tusing rikere. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Er dette 2002 all over again? Kvifor kan ikkje gode europeiske domarar døme, som har erfaring med toppkampar på høgt nivå? I staden for domarar frå perifere fotballnasjonar, berre for å spreie oppgåvene mellom ulike kontinent? FIFA er den mest korrupte sportsorganisasjonen i verden. Sier alt. 3 Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 En Oscar til Fred, og en scoring til Oscar 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 En Oscar til Fred, og en scoring til Oscar Han burde isåfall hjemme den godt. Leonardo DiCaprio var på kampen. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 25-5 i frispark favør Brasil. At Olic ble avblåst i duellen med Cesar er litt av grunnen til at jeg får litt spasmer av fotball. Herregud for en puseidrett, han vinner jo duellen outright og er såvidt borti brassen. Elsket ramma og at VM er i gang, men dette var en aldri så liten dommerfadese. Brasil er så GRUSOMT kjedelig å se på. Fred som ensom spiss med Oscar bak, så veldig mye kjipere enn det blir ikke fotball. 5 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Brasil var virkelig dårlige. Samme som dommer og kroatisk keeper. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 (endret) Btw Neymar ligner på en transe. Savner gamle Brasil, mitt favoritt landslag gjennom tidene. Denilson, Ronaldo, Rivaldo, Bebeto, Romario osv. Endret 12. juni 2014 av toppmeis Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Spennende kamp, men blir ødelagt av en elendig dommer og en ikke altfor bra gressmatte. Dårlig start for VM... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Åpningskampene i vm pleier å være kjipe, dette var intet unntak. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Kjip er en ting. Ødelagt er noe helt annet. 2 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Brasil snur det snart... Hva var det jeg sa. Javel, det driter vel jeg i. Jeg skrev ikke med spørsmåltegn. Les nøyere etter neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå