Everket Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 (endret) Heldigvis går det mot Mexico seier, synes de har vært meget bra. Kul trener. Kamerun derimot, veldig tynn suppe, jeg er skuffet Heier alltid på afrikanske lag. Endret 13. juni 2014 av Everket Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Velfortjent at Mexico vinner her. Kamerun.. drittlag. Lenke til kommentar
claes Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Takke faen at det ble 3p til Mexico til slutt Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Burde vunnet med mer.. Kamerun var stusselige å se på rett og slett. Lenke til kommentar
kwah Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 snart begynner spania-nederland Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 To kamper til. Godt jeg har kjøpt øll. 1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 (endret) Spania: Casillas; Azpilicueta - Pique - Ramos - Alba; Alonso - Busquets - Xavi; Silva - Iniesta; Costa Nederland: Cillessen; Janmaat - Vlaar - de Vrij - Martins Indi - Blind; De Jong - De Guzman - Sneijder; Robben - Van Persie Endret 13. juni 2014 av edge Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 (endret) Feil tråd. Spania og Nederland er ikke i samme gruppe som Brasil osv. Endret 13. juni 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Feil tråd. Spania og Nederland er ikke i samme gruppe som Brasil osv. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1577531 Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Feil tråd. Spania og Nederland er ikke i samme gruppe som Brasil osv. Aiai Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Btw Neymar ligner på en transe. Savner gamle Brasil, mitt favoritt landslag gjennom tidene. Denilson, Ronaldo, Rivaldo, Bebeto, Romario osv. Der der er ikke gamle Brasil, dette er gamle Brasil: Socrates, Zico, Careca, Müller, Falcao, Edinho etc. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Btw Neymar ligner på en transe. Savner gamle Brasil, mitt favoritt landslag gjennom tidene. Denilson, Ronaldo, Rivaldo, Bebeto, Romario osv.Der der er ikke gamle Brasil, dette er gamle Brasil: Socrates, Zico, Careca, Müller, Falcao, Edinho etc. Nå surrer du fælt. Falcao er colombiansk, Müller er tysk, og Sokrates var en gresk filosof. 3 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 (endret) Btw Neymar ligner på en transe. Savner gamle Brasil, mitt favoritt landslag gjennom tidene. Denilson, Ronaldo, Rivaldo, Bebeto, Romario osv. Der der er ikke gamle Brasil, dette er gamle Brasil: Socrates, Zico, Careca, Müller, Falcao, Edinho etc. Ja, tenker jeg du så mye av. Spesielt basert på det du skiver, nevner ikke Pele eller Garrincha, men en tysker får plass. Sorry for SJUKT sent svar vennen, var opptatt med å hetse jøder online old school Endret 13. juni 2014 av toppmeis Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 (endret) De spilte alle for Brasil da jeg var ung. Da fotball var fotball og ikke en pengedrevet kjærringsport ? De andre to var før min tid ... Kjapp pop-quizz: hvilket VM? Endret 13. juni 2014 av Solaar Lenke til kommentar
kwah Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 hvor mye tror dere brasil vinner? og hvor mange mål scorer neymar? selv tipper jeg minst 4-0 til brasil og minst 2 mål av neymar. mulig det blir mange flere mål også. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Er ikke sikker de vinner i det hele tatt. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Tror det blir 2-2 og uavgjort jeg, Giovanni Dos Santos tar igjen for de to feildømte annuleringene sine fra forrige kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå