Latias Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 (endret) Gruppe A 1. Brasil ............ 1...1...0...0.....3-1.....3 2. Mexico ......... 1...1...0...0.....1-0.....3 3. Kamerun ...... 1...0...0...1.....0-1.....0 4. Kroatia ......... 1...0...0...1.....1-3.....0 12. juni - 22:00 Brasil 3-1 Kroatia (TV2) 13. juni - 18:00 Mexico 1-0 Kamerun (NRK) 17. juni - 21:00 Brasil - Mexico (TV2) 18. juni - 23:59 Kamerun - Kroatia (TV2) 23. juni - 22:00 Kamerun - Brasil (NRK) 23. juni - 22:00 Kroatia - Mexico (NRK) Lagene Brasil Trener: Luiz Felipe Scolari Kaptein: Thiago Silva Beste VM-prestasjon: Verdensmester - 1958, 1962, 1970, 1994, 2002 Kroatia Trener: Niko Kovač Kaptein: Darijo Srna Beste VM-prestasjon: Bronse - 1998 Mexico Trener: Miguel Herrera Kaptein: Rafael Márquez Beste VM-prestasjon: Kvartfinale - 1970, 1986 Kamerun Trener: Volker Finke Kaptein: Samuel Eto'o Beste VM-prestasjon: Kvartfinale - 1990 Endret 13. juni 2014 av Latias 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Lett gruppe for Brasil, nærmest garantert videre. Mexico min favoritt for 2.plassen, dog det er ikke satt i stein. Blir en småspennende gruppe. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Lett vidre for Brasil. Håpar på Mexico på andreplass. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Brasil tar nok sin egen gruppe ganske lett, med Mexico på andre plass! Mexico har et spennende lag, som alltid kan overaske! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 (endret) Regler for disse trådene: Det skal taes ut 23 spillere 3 spillere skal være keepere Det må være aktive landslagsspillere Er lov å legge til egne spillere som ikke står på listene BRASILS AKTUELLE SPILLERE Keepere: Julio Cesar - Toronto Jefferson - Botafogo Victor - Atletico Mineiro Diego Cavalieri - Fluminense Diego Alves - Valencia Gabriel - AC Milan Forsvar: Dani Alves - FC Barcelona Thiago Alves - Paris SG David Luiz - Chelsea Marcelo - Real Madrid Dante - Bayern Munchen Rafinha - Bayern Munchen Maicon - Roma Dede - Cruzeiro Maxwell - Paris SG Marquinhos - Paris SG Henrique - Napoli Marcos Rocha - Atletico Mineiro Rever - Atletico Minteiro Filipe Luis - Atletico Madrid Doria - Botafogo Danilo - FC Porto Maicon - FC Porto Alex Sandro - FC Porto Luisao - Benfica Midtbane: Lucas Leiva - Liverpool Hernanes - Inter Milano Lucas Moura - Paris SG Fernando - Shakhtar Donetsk Bernard - Shakhtar Donetsk Jean - Fluminense Jadson - Corinthians Ramires - Chelsea Oscar - Chelsea Paulinho - Tottenham Sandro - Tottenham Fernandinho - Manchester City Willian - Chelsea Luiz Gustavo - Wolfsburg Fred - Shakhtar Donetsk Douglas Costa - Shakhtar Donetsk Fernando - FC Porto Ganso - Sao Paulo Kaka - AC Milan Ronaldinho - Atletico Mineiro Coutinho - Liverpool Angrep: Neymar - FC Barcelona Robinho - AC Milan Leandro Damiao - Santos Alexandre Pato - Sao Paulo Hulk - Zenit St. Petersburg Fred - Fluminense Jo - Atletico Mineiro Ederson - Atletico Paranaense Gabigol Barbosa - Santos Victor Andrade - Santos Endret 24. april 2014 av Liberalistiske Samebror Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2014 Savner tiden da Brasil hadde skikkelige spillere på topp. Synes de mangler kvalitet og kreativitet offensivt. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Skuffende at ikke et ungt talent som ikke er i en storklubb er tatt ut, hvor mange kamper får f.eks Jo spille? Tviler det blir så mange. Lenke til kommentar
tomjenssen Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 De hadde jo Diego Costa, helt til han bestemte seg for å spille for Spania. Han er en spiller jeg vikelig nyter å se på spille. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Lenge innbilt meg at Mexico ikke klarte å kvalifisere seg, but here they are.. og det er flott! Brasil går enkelt videre her, tror jeg. Om Mexico eller Kroatia følger de til åttendelsfinalen, er jeg usikker på. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 https://www.youtube.com/watch?v=XKnGIkX7uMM https://www.youtube.com/watch?v=IqdYO7eHm6w https://www.youtube.com/watch?v=7IBy8CsB46Q Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2014 Goalkeepers: Jesus Corona (Cruz Azul), Alfredo Talavera (Toluca), Guillermo Ochoa (AC Ajaccio/FRA)Defenders: Paul Aguilar, Miguel Layun (both Club America), Hector Moreno (Espanyol/ESP), Diego Reyes (FC Porto/POR), Francisco Rodriguez (Club America), Rafael Marquez (Leon), Carlos Salcido (Tigres)Midfielders: Hector Herrera (FC Porto/POR), Jose Juan Vazquez (Leon), Juan Carlos Medina (Club America), Carlos Pena (Leon), Isaac Brizuela (Toluca), Luis Montes (Leon), Marco Fabian (Cruz Azul), Andres Guardado (Bayer Leverkusen/GER)Forwards: Oribe Peralta (Santos Laguna), Javier Hernandez (Manchester United/ENG), Raul Jimenez (Club America), Alan Pulido (Tigres), Giovani dos Santos (Villarreal/ESP) Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Troppen til Brasil må være den kjedeligste Brasil-troppen jeg noengang har sett. Ingen Lucas Moura, Coutinho, Ronaldinho, Robinho. Bare arbeidsjern "uten teknikk". Likevel går de enkelt videre fra denne sammen med Kroatia. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Neymar, Hulk, Oscar, Willian er ganske tekniske av seg, men de er ingen Ronaldinho. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Selvsagt, de gutta har mer teknikk enn mange andre deltagere, men synes dette var et stusselig Brasil. Hadde gledet meg til å se samba på hjemmebane, men det blir nok dårlig med det. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Yep, lenge siden det har vært samba fotball.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2014 Goalkeepers: Charles Itandje (Konyaspor/TUR), Ndy Assembe (Guingamp/FRA), Sammy Ndjock (Fetihespor/TUR), Loic Feudjou (Coton Sport)Defenders: Allan Nyom (Granada/ESP), Dany Nounkeu (Besiktas/TUR), Cedric Djeugoue (Coton Sport), Aurelien Chedjou (Galatasaray/TUR), Nicolas Nkoulou (Marseille/FRA), Armel Kana-Biyik (Rennes/FRA), Henri Bedimo (Lyon/FRA), Benoit Assou-Ekotto (QPR/ENG), Gaetang Bong (Olympiakos/GRE)Midfielders: Eyong Enoh (Antalyaspor/TUR), Jean II Makoun (Rennes/FRA), Joel Matip (Schalke 04/GER), Stephane Mbia (Sevilla/ESP), Landry Nguemo (Bordeaux/FRA), Alexandre Song (Barcelona/ESP), Cedric Loe (Osasuna/ESP), Edgar Sally (Lens/FRA)Forwards: Samuel Eto'o (Chelsea/ENG), Eric Choupo Moting (Mainz/GER), Benjamin Moukandjo (Nancy/FRA), Vincent Aboubakar (Lorient/FRA), Achille Webo (Fenerbahce/TUR), Mohamadou Idrissou (Kaiserslautern/GER), Fabrice Olinga (Zulte-Waregem/BEL) Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Håper Brasil og Mexico går videre, men jeg tror Brasil og Kroatia går videre. Kamerun levner jeg ikke stort håp. Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Brasil og Kamerun går videre. Eto'o blir helten for Kamerun! Har mine tvil om Mexico selv om de på papiret ser bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå