OlaHaldor Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Hva med Tropico? Er litt mer å holde styr på enn trafikk og sånne ting, men definitivt verdt en titt. Tropico 3 og 4 er forholdsvis like - velg den du føler for. Tropico 5 kommer i slutten av mai. Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 20. april 2014 Forfatter Del Skrevet 20. april 2014 Har tenkt på den serien også, sett litt på den i Steam. Rart ingen nevnte den tidligere. Så det er nok mulig jeg ser litt ekstra på Tropico 5 etterhvert ihvertfall. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 (endret) Tropico er egentlig ikke en City builder vil jeg påstå. Du får oppdrag og mål i Tropico. Den er egentlig mer et manager spill der du bygger ut ditt "selskap". Den er bra, men har ikke "frihet" (no pun intended). Du kan spille sandbox, men er ganske svakt sammenlignet mot sikkelig City Builders spill. Endret 20. april 2014 av AvidGamer Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 20. april 2014 Forfatter Del Skrevet 20. april 2014 Tropico er egentlig ikke en City builder vil jeg påstå. Du får oppdrag og mål i Tropico. Den er egentlig mer et manager spill der du bygger ut ditt "selskap". Den er bra, men har ikke "frihet" (no pun intended). Du kan spille sandbox, men er ganske svakt sammenlignet mot sikkelig City Builders spill. Det er jeg fullstendig klar over, og derfor er jeg fortsatt litt på gjerdet når det kommer til den serien. Men jeg har det i lista over spill til vurdering allikevel, skulle jeg ikke klare å bestemme for noe annet. Lenke til kommentar
Starfjord Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Nå er det forresten tilbud på Tropico 4 på Steam: 3,14€ altså 19 kroner. Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 20. april 2014 Forfatter Del Skrevet 20. april 2014 Så det da jeg sjekket systemkravene for Tropico 5. Men det er typisk det der, at det er tilbud på spill man har lyst på, da man ikke har nok penger på kontoen. Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 20. april 2014 Forfatter Del Skrevet 20. april 2014 Hehe, nei.. Ikke akkurat nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå