Joddze Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Noen som har en CS map editor som er lett å bruke? Evt. kan gi meg en guide på hvordan lage CS maps? Den editoren jeg brukte var altfor innviklet,var så jekla avansert. Takker på forhånd for alle svar Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Worldcraft 3 er nok den enkleste og beste, og lage maps er ikke enkelt, jeg brukte ca 2 måneder på å bygge halve skolen min som jeg gikk på før. Og det var kun for gulv og vegger etc Lenke til kommentar
consilium Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Når vi snakker om map'er....noen som vet om en link med norske CS-map'er? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Worldcraft 3 er nok den enkleste og beste, og lage maps er ikke enkelt, jeg brukte ca 2 måneder på å bygge halve skolen min som jeg gikk på før. Og det var kun for gulv og vegger etc Oi, har du brettet enda? Var noen folk som lagde et CS-brett til en vgs. her i by'n. Var ikke så værst. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Noen som har en CS map editor som er lett å bruke?Evt. kan gi meg en guide på hvordan lage CS maps? Den editoren jeg brukte var altfor innviklet,var så jekla avansert. Takker på forhånd for alle svar Tviler på det finnes editorer som er "lette" å bruke. De kan vere brukervennlige osv, men det blir aldri "lett" å lage brett....borstett fra om du er erfaren på området Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Når vi snakker om map'er....noen som vet om en link med norskeCS-map'er? Prøv Mapping.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå