UCN-student Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Vi behøver litt innput til et utviklingsprosjekt. Hvis du bruker rullestol, kjenner noen som bruker det eller har annen erfaring, ta deg gjerne tid til å besvare. Tar kun 1.min :-) 1: Bruker du mest elektrisk rullestol ute? 2: Er det daglig renholdet av hjulene tungvint? 3: Hvor lang tid (per uke) bruker du på rengjøring av hjulene? På forhånd takk :-) Lenke til kommentar
Oda1982 Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Hva med å henvende seg til til Handikapforeningen? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Eg kjenner opptil flere som bruker rullestol. Det er ikkje to av de som har like behov. Det er ikkje to av de som har lik funksjonalitet og mulighet. Det er ikkje to av de som ville svart det samme. Som andre sier, det kommer alt ann på brukeren kva svaret blir. For å få noen fornuftige svar på slike spørsmål ville eg kontaktet en hjelpemiddelsentral. Det er tross alt de som jobber med å tilpasse rullestoler til kvar enkelt bruker, og er i stand til å sjå om det er en sammenheng mellom behovene til forskjellige brukere. Lenke til kommentar
UCN-student Skrevet 24. april 2014 Forfatter Del Skrevet 24. april 2014 (endret) Det er veldig fint at dere tar dere tid til å svare, men ingen har svart på spørsmålene. Vi prøvde å designe spørsmålene på den måten at det skulle være lett å svare Ja/Nei, men jeg skjønner at folk henger seg opp kompleksiteten Rundt selve spørsmålene. Vi vet at det går an å kontakte hjelpemiddelsentraler, hc-forbund etc. Vi har vært i kontakt med de lenge før disse spørsmålene ble postet. Spørsmålene handler ikke om dette. Vi vet at det er veldig individuelt med alle de forskjellige personene som sitter i rullestol. Spørsmålene handler ikke om dette. Hvis dere syns spørsmålene er "Idiotiske" så er det ikke nødvendig å svare. Takk Endret 24. april 2014 av UCN-student Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 1.nei,har ikke el-stol. 2.nei,ingen daglig renhold.Men er det regn så kan 1-2min legges til. 3,15 min hvis det blir gjort i hele tatt. Har litt med føre ute. Svare ut fra erfaring med min eks. i 3-4år Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 (endret) Moderatormelding Til generell informasjon:I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegg skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak, ikke person, og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende, flaming og andre former for personangrep og trolling er forbudt.Brudd på dette kan føre til reaksjoner i form av advarsler og/eller utestengelse fra forumet.Innvendinger eller kommentarer til dette skal tas på PM, og ikke i tråden.LiamH Endret 29. april 2014 av LiamH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå