VargAamo Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Testet om brukerne vil betale mer for å titte i HD og 4K.Norsk Netflix kan bli dyrere Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Jeg synes Netflix er forholdsvis billig slik det er nå. Jeg hadde ikke blitt overasket om prisen hadde øket. SuperHD og 4K innhold kunne dem lett ha skrudd prisen opp på å folk hadde fortsatt betalt. 79kr i mnd slik det er nå er latterlig billig og er lommerusk for Norske forbrukere. 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Merko Skrevet 15. april 2014 Populært innlegg Del Skrevet 15. april 2014 79kr i mnd slik det er nå er latterlig billig og er lommerusk for Norske forbrukere. Skulle man tro ja. Men om man skal betale 79kr der, hbo nordic, viaplay, spotify, nettaviser så blir det fort penger ut av det.. 28 Lenke til kommentar
Populært innlegg Saykin Skrevet 15. april 2014 Populært innlegg Del Skrevet 15. april 2014 Faktisk, hvis dette skjer så avslutter jeg abonnementet. Da utvalget er ikke akkurat spennende eller bra. Eneste grunnen til at jeg holder ut fordi det faktisk er bare lommerusk å betale 79 i måneden. 20 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Blir ikke mye å skryte av ved 30 mbit/s. 4k ultra hd er her på et tidlig stadium og man må ha TV ikke PC. Så om prisen blir høyere er det uaktuelt for meg. 1 Lenke til kommentar
dmbardal Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Norsk Netflix er egentlig latterlig dyrt i forhold til andre land. Hvorfor er det slik? Slenger vi på moms som nærmer seg 70% ? Om man skaffer seg den amerikanske (altså bruker proxy for å betale), så koster det ca. 45kr. Og ikke for å nevne at det er så utrolig lite å se på den norsk, slik at man må bruke proxy uansett om man ser på netflix via PS3\PS4\Xbox eller lignende tv-streamere. 3 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Selv har jeg vært frekk nok til å lage meg en ny profil hver gang og få gratis tilgang til Netflix i en måned. Grunnen er enkel - Det eneste interessante for meg på Netflix er House of Cards og Orange Is The New Black. Syns utvalget på Netflix er svakt. 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Synes dem skal beholde det slik det var fra starten av; 79 kr. Er ganske få som i dag har tilgang til 4k, og SuperHD (eller det vil si bruker det). Jeg synes det blir feil å ha to forskjellige abonnements typer, og attpåtil tilby en SD versjon av tjenesten, hvem vil tjene på et så gammelt format? Lenke til kommentar
dordar Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Med amerikansk konto får man kun min liste på den amerikanske netflixen. Noe som er ganske uhensiktsmessig spør du meg. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Den norske versjonen av Netflix har et seriøst innholdsproblem, jeg kommer til å avslutte abonnementet dersom det ikke forbedrer seg snart, og umiddelbart dersom de hever prisene/kutter bildekvaliteten. Det eneste jeg bruker Netflix til etter at de få filmene som var interessante er sett er å vente på nye sesonger av House of Cards. Å bruke VPN/MediaHint for å få tilgang til det amerikanske utvalget blir litt som å piratkopiere, da man jo faktisk ikke har rettighet til å se på innholdet, og Netflix og vi som forbrukere igjen måtte betalt vesentlig mer dersom de skulle hatt globale rettigheter til innholdet de tilgjengeliggjør i USA. 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Jeg synes spørsmålet er litt unyansert. Fordi hvilke måter har Netflix til å kommunisere med deg på? 1. Leser folk e-post - kanskje ikke nødvendigvis. 2. Bruker Netflix selve brukerskjermbilde hvor man blar i filmer til å kommunisere om slike ting? Jeg er for ny Netflix-bruker til å vite riktig svar på dette. 3. Får folk med seg slike skriverier i media som, f.eks. denne artikkelen? - Jeg er ikke skråsikker på at alle får sånt med seg. Ellers en liten tilbakemelding til HW.no. Dere skrev nå endelig til slutt dette, gjemt litt som billedtekst: De tre nye prisnivåene er enn så lenge ikke innført – og hvis de blir det, beholder nåværende kunder prisen sin lenge. Liker dere å skape "angst" hos deres lesere. Man måtte pløye ganske mye tekst før man så "hvilket poeng som er gjeldene". Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Nei. Da sier jeg opp abonnementet. Netflix fjerner jo filmer etter en hvis stund. Antar de har en limitasjon på hvor mange filmer de får lov fra studioene. Vurderer og si det opp her og nå. Er ikke noe vits... 1 Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 aa betale ekstra for HD er bare teit, hd er jo "vanlig" i dag. er nesten overasket over at netflix i det heletatt sender i SD. 1 Lenke til kommentar
rillto Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Prisen er uvesentlig. Kvalitet og utvalg betyr mest. Jeg har avsluttet mitt Netflix medlemskap da jeg bruker over en time hver gang jeg skal se film på å finne noe jeg ikke har sett før! Bedre utvalg hadde økt betalingsviljen. 129kr pr måned hadde vært helt uproblematisk hvis utvalget var likt som det amerikanske. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Norsk Netflix er egentlig latterlig dyrt i forhold til andre land. Hvorfor er det slik? Ganske enkelt fordi det er Norge. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Prisen er uvesentlig. Kvalitet og utvalg betyr mest. Jeg har avsluttet mitt Netflix medlemskap da jeg bruker over en time hver gang jeg skal se film på å finne noe jeg ikke har sett før! Bedre utvalg hadde økt betalingsviljen. 129kr pr måned hadde vært helt uproblematisk hvis utvalget var likt som det amerikanske. Det gjør du ikke! Det er ikke nok innhold på Netflix i Norge til å bruke en time på å gå gjennom alt innholdet. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Nå betaler jeg bare for Hbo Nordic, de er bedre på nytt innhold, selvom den tekniske biten desverre er dårligere enn Netflix så Netflix for gjøre hva de vil Lenke til kommentar
Fettlars Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Nei. Da sier jeg opp abonnementet. Netflix fjerner jo filmer etter en hvis stund. Antar de har en limitasjon på hvor mange filmer de får lov fra studioene. Vurderer og si det opp her og nå. Er ikke noe vits... Så lenge ikke netflix kan tjene godt med penger på de kundene de har så er det ingen sjanse at de studioene hopper på streaming bølgen Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Netflix er overpriset! I USA koster en måned USD 7,99, som tilsvarer kr 47,50. Legger man til 25% mva kommer man til kr 59,50. Like fullt krever de 33 % mer... Om det ikke er ille nok er utvalget også betydelig dårligere. Å øke prisen uten å gjøre noe drastist med utvalget er å skyte seg selv i foten. 1 Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Solaris - du bor i Norge, her er det norske priser og lønninger. Opp med øya. 9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå