00fredrik00 Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Hei! Hver gang jeg skal kjøre noen programmer, så dukker det opp en error. En sånn error i winxp hvor det står "send error report" og "dont send". Hver gang tar jeg en titt på "view error report", og i alle tilfellene står det "memory range" og et nr bak. Jeg har prøvd å reinnstallere winxp flere ganger. Hovedkortet og rammen er det ikke no feil på, siden det akkurat er kjøpt nytt. Kan det være skjermkort problermer, eller et virus? Oppsettet mitt er: P4 2ghz Abit IS7-E hk 512 mb twinmos "twister" pc4000 ddr Geforce2mx400 takk på forhånd. Fredrik Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Det at det er nytt betyr ikke at det ikke kan være feil på det. Dette lukter ram-feil lang vei. Test med annen ram hvis du kan. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Det at det er nytt betyr ikke at det ikke kan være feil på det. Dette lukter ram-feil lang vei. Test med annen ram hvis du kan. Eller sjekk at rambrikken din fungerer som den skal med et program. Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 litt vanskelig hvis programmer ikke starter Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 kjør memtewst86, den teester minnet fra dos. Har du flere brikker, se om det hjelper å kjøre med bare en Lenke til kommentar
00fredrik00 Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Hadde Rdram når jeg oppdaga feilen, så prøvde jeg en annen kamerat sin rd ram, og fikk akkurat samme feilen. Så bytta jeg hovedkort og ram, bytta til Abit IS7-e og 512 mb twinmos pc4000. Selvom jeg bytta, får jeg akkurat samma feilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå