melikebacon123 Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Bruker msi ge70,0 som har innebygd 60hz siden det er en laptop, men vil veldig gjerne ha 120hz, har prøvd å satt i hdmi kabel til BenQ, men det funker ikke. Er det noe annet jeg kan bruke av kabler for å få 120hz? Takker for svar Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Nope, enkelte laptoper kommer med displayport eller mini displayport. Så da finnes det ikke andre løsninger, mini DVI er vel kun for apple av eldre modeller. Lenke til kommentar
melikebacon123 Skrevet 15. april 2014 Forfatter Del Skrevet 15. april 2014 Så det er eventuelt displayport eller mini displayport jeg må bruke? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 (endret) Spørs om du får brukt det om det kun er snakk om hdmi og VGA. Så de vil neppe passe. Går ut i fra det er spill du skal bruke? Hvis ikke, se på f.eks USB 3.0 to DisplayPort® External Video Card Multi Monitor Adapter – 2560x1600 Nå har jeg ikke prøvd denne selv. Eller: http://www.amazon.com/StarTech-com-MDP2DVID-DisplayPort-Dual-Link-Powered/dp/B004I6L6DW/ref=cm_cr_pr_product_top Bare så det er nevnt displayport vil ikke starte en del spill, eventuelt gi veldig dårlig grafikk samt gi svart skjerm i en del perioder under spill. Kan være slik løsning funger bedre en rene skjermer med kun 1 usb3 port. Endret 15. april 2014 av LMH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå