aklla Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Denne lyspæra på badet mitt gikk for noen dager siden, men klarer ikke få av glasset. Kan snurre glasset uten at det hjelper noe, ingenting annet lar seg flytte på. Over er det bare treverk, så jeg kan ikke ta den derifra. Noe må jo åpenbart bevege seg, men hva? Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Dra hele fronten ut.. Sitter nok bare i et fjæret "klikksete" vil jeg tro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 På mitt Dansani overskap på badet, som ser ganske likt ut, trekker jeg ut alt som er av metall ut, og bytter pæren. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. april 2014 Forfatter Del Skrevet 15. april 2014 Dra den ned, ikke skru? Sliter med å få tak der tror jeg, men skal prøve når jeg kommer hjen Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. april 2014 Forfatter Del Skrevet 15. april 2014 Og, har de noe LED-utgave av denne pæra? sliter med å finne noen... Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Du kan vel ta ut den indre metall rammen, du får tak i den med en liten skrutrekker mellom glasset og ramms Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. april 2014 Forfatter Del Skrevet 15. april 2014 Den innerste metall-delen, rundt glasset kunne vippes ut med en bitteliten skrutrekker og alt for mye makt. Ble en vanlig pære da LED ikke var så kraftige som vanlige... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Litt ulike patenter for dette, tydeligvis. Jeg trekker ut hele lampen, og bytter pæren fra toppen. Dansani er merket på min innredning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå