Albert Andersson Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Grønnsisik (hann) ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Fint fanget av den lille fjærballen...påskedrakten har den jo også på Hilsen Tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 15. april 2014 Forfatter Del Skrevet 15. april 2014 Fint fanget av den lille fjærballen...påskedrakten har den jo også på Hilsen Tove Hei, Ovidia2. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Ja, den lille tassen ser nesten ut som en liten påskekylling ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Hei Albert Andersson Flott fanget grønnsisik og ja enig ser ut som en påskekylling Hilsen Leif Olsson Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 15. april 2014 Forfatter Del Skrevet 15. april 2014 Hei Albert Andersson Flott fanget grønnsisik og ja enig ser ut som en påskekylling Hilsen Leif Olsson Hei, Leif Olsson. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Hei Albert Andersson Flott fanget grønnsisik og ja enig ser ut som en påskekylling Hilsen Leif Olsson Hei, Leif Olsson. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
nutini Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Hei Albert. Påsken er her for de fleste og du leverer også da. Grønnsisik i påskedrakt Skarphet,komposisjon,eksponering og bakgrunn sitter som vanlig. Flott ! Arvid. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 15. april 2014 Forfatter Del Skrevet 15. april 2014 Hei Albert. Påsken er her for de fleste og du leverer også da. Grønnsisik i påskedrakt Skarphet,komposisjon,eksponering og bakgrunn sitter som vanlig. Flott ! Arvid. Hei, Nutini. Takk for hyggelig kommentar ! For noen dager sidden "myldret" det av grønnsisik her, men nå har de dratt andre steder, tror jeg, så nå er det å håpe at det dukker opp andre trekk- og standfugler. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Hei Albert ! Skarpt , fargerikt , livaktig og med en dus bakgrunn. Slike fugle bilder er blitt ditt varemerke. Jeg får sitere en norsk vintersportsutøver som sa : jeg bøyer meg i hatten. Du ønskes en fin påske. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. april 2014 Forfatter Del Skrevet 16. april 2014 Hei Albert ! Skarpt , fargerikt , livaktig og med en dus bakgrunn. Slike fugle bilder er blitt ditt varemerke. Jeg får sitere en norsk vintersportsutøver som sa : jeg bøyer meg i hatten. Du ønskes en fin påske. Vennlig hilsen Alec Hei, Alec Ask. Tusen takk for en hyggelig, humoristisk og positiv tilbakemelding ! Ha en riktig God Påske, du, også ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Lasse Lindgren Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Som vanelig , flott dette Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 17. april 2014 Forfatter Del Skrevet 17. april 2014 Som vanelig , flott dette Hei, Lasse Lindgren. Tusen takk for hyggelig kommentar, og ha en fortsatt God Påske ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Veldig flott bilde fra deg Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 17. april 2014 Forfatter Del Skrevet 17. april 2014 Veldig flott bilde fra deg Albert. Hei, Kai Petter Johansen. Så hyggelig at du er tilbake på Akam ! Tusen takk for positiv tilbakemelding, og ha en fortsatt God Påske ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg