wil Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 jeg har prøvd Nero 6 litt for noen dager siden, dette gikk jo fint, men på nettstedene til Nero, så står det jo Ultra Edition, er denne versjonen det samme som trail versjon bare at de har forskjellige navn? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Den versjonen du laster ned fra nero sin hjemmeside er en trail versjon. I trail versjonen kan du ikke bruke alle finessene som i ultra versjonen. Saken er at trail versjonen er den samme som utlra versjonen. Det enseste du må gjøre for å få en ultra versjon av trail versjonen er å bruke cd-keyen til utltra versjonen. Kanskje litt tungt språk men, håper du skjønner hva jeg mener......... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Det heter vel strengt tatt t-r-i-a-l. Trial = prøve/test. Trialversion = testversjon. Testversjon = Versjon av programmet der en del funksjoner ikke er tilgjengelige. Som en demo. Noen kom nok til å kommentere det før eller siden, så jeg tenkte jeg kunne gjøre det selv. :smile: Lenke til kommentar
wil Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2003 tusen takk for svarene, men det går vel ikke an å registrere en demo sånn at man for retail versjonen? Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Det går an å kjøpe en lisens ja. Da får du tilsendt en registreringsnøkkel pr. epost. Order an upgrade serial number from Nero 6 (it will be dispatched by e-mail within 24 hours) in order to activate your demo version and to convert it into a full version. Tok meg et minutt å finne ut dette ved å gå på nero.com... Hvor lat går det an å bli? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå