Joachim_F Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Mens Battlefield overføres fra Gamespy til Origin.Crysis 1 og 2 mister flerspiller på PC Lenke til kommentar
Faddn Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Crysis var vell ganske dødt? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Er det ikke snart på tide å gjøre ett slags opprør mot slikt? Løsningen er enkel, la folk sette opp dedikerte servere selv i spill. AtW Lenke til kommentar
SuperFlue Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Er det ikke snart på tide å gjøre ett slags opprør mot slikt? Løsningen er enkel, la folk sette opp dedikerte servere selv i spill. AtW Altså rett skal nå være rett. I Crysis 1 og 2 så er det fint mulig for spillere å sette opp dedikert server. Problemet her er at autentiseringen av spillerne og serverlisten bruker Gamespy. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Da er vell LAN og VPN oppsett neste stopp for de som vil spille. Lenke til kommentar
Sire Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Jeg og min sønn spiller mye Crysis Wars enda, jeg bruker å kjøre dedicated på en egen server. Har aldri brukt Gamspy, men det interne oppsettet. Vil dette fortsatt fungere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå