AfterGlow Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Nytt, eksperimentelt grensesnitt vist frem.Lager «hologram-skjermer» ved hjelp av tåke Lenke til kommentar
eha Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 (endret) Help me, Obi Wan Kanobi. You're my only hope. Endret 15. april 2014 av eha 1 Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 its getting closer =) Jepp, men sabla langt igjen... 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Festlig, men syntes ikke det var veldig mye nærmere, gammel teknikk brukt på en ny måte. Få til noe uten tåke, så begynner vi virkelig å snakke 2 Lenke til kommentar
^Raven^ Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Ser for meg et meget fuktig rom etter å ha sittet i 8 timer med en tåkeskjerm på et lite kontor... 1 Lenke til kommentar
umarex Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 its getting closer =) Jepp, men sabla langt igjen... Er som en snøball dette, når den først begynner å rulle, så vokser den raskt! Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 its getting closer =)Jepp, men sabla langt igjen... Er som en snøball dette, når den først begynner å rulle, så vokser den raskt! Njoa, men skeptisk... MANGE år, eller skal jeg våge meg på mange 10år? Lenke til kommentar
HrKristian Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Om 3d-TVer har vist oss noe er det at skjermteknologi som går litt tilbake for å gå litt frem ikke blir særlig populært. Jeg har en 3d-TV, men på vel over et år har jeg ikke brydd meg med å bruke teknologien overhode, brillene er upraktiske og opplevelsen forandres ikke i noen betydelig grad (selv om Crysis 2 i 3d på PS3 var ganske kult.) Hologramteknologi i alle retninger er allikevel selvsagt bra, for selv om forbrukermarkedet ikke passer for en teknologi som bruker tåke til å produsere lavoppløste hologrambilder kan det godt hende andre markeder vil få nytte av det. Lenke til kommentar
trondgtrond Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 ikke imponert... dette er kun 2D, og vil mest sansynelig aldri komme lenger en 2D.. Det å bruke røyk/damp til å vise bilder på vil uansett ikke kunne bli skarpt og stabilt. denne teknologien derimot, den har potensiale: (om de finner en mindre stømkrevende metode å ionisere luften på da) 1 Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Snedig! Hvit røyk i en strimmel kan gjøre nytte. Eller... Hva med mørt røyk? Kan også være ille før optisk røykvarsler forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå