AnonymDiskusjon Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Selv om det kanskje er gutten som skal gjøre det meste, men har dere tips til meg som jente? Anonymous poster hash: b4f05...5f1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Avtal et sikkerhetsord. 2 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Skrik 'hjelp jeg blir voldtatt' så naboene hører det. 2 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Som Johan sier: Sørg for at dere har en klar måte å fortelle ham at nok er nok. Og pass på at han er edru, så han bryr seg når du forteller det. Ellers kan dette altfor lett bli noe du ikke vil gjøre igjen. Skrik 'hjelp jeg blir voldtatt' så naboene hører det. Det er trist, men jeg mistenker at ni av ti norske naboer ville la være å reagere. Halvparten av dem ville fortalt resten av nabolaget at "NN mishandler dama si"... Geir Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Som Johan sier: Sørg for at dere har en klar måte å fortelle ham at nok er nok. Og pass på at han er edru, så han bryr seg når du forteller det. Ellers kan dette altfor lett bli noe du ikke vil gjøre igjen. Skrik 'hjelp jeg blir voldtatt' så naboene hører det. Det er trist, men jeg mistenker at ni av ti norske naboer ville la være å reagere. Halvparten av dem ville fortalt resten av nabolaget at "NN mishandler dama si"... Geir Mulig det, syns trådstarter kan prøve å la oss se :-) Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Avtal på forskudd som nevnt ett sikkerhets stopp ord, SMil Norge/Oslo BDSM bruker Rosa som en "pause/rett på noe" og Rødt som full stopp (prat om hva som gikk galt om det brukes). Avtal også grenser om hva du ikke ønsker at skal gjøres/brukes. F.eks at anal er du ikke med på eller lugging av hår av kraftig type, eller bondage/binding. evt nevn og avtal ting som du er med på. Om du ønsker så kan dere avtale også ett start tegn, noe som gjør at du skjønner at han er han (om han skal leke innbruds tyv med ski maske eller lignende) og at play rape'n starter. Men uansett anbefales ett stopp ord, eller 2 som nevnt over. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Moren han sitt navn vil være det perfekte sikkerhetsordet. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Moren han sitt navn vil være det perfekte sikkerhetsordet. Tror dette på sikt kan skape noen svigermorskomplesker. 3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Moren han sitt navn vil være det perfekte sikkerhetsordet. Tror dette på sikt kan skape noen svigermorskomplesker. Kanskje, men du kan slite med å finne noe som stopper dem fortere hvis du virkelig ikke vil være med lenger på det som foregår. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Moren han sitt navn vil være det perfekte sikkerhetsordet. Tror dette på sikt kan skape noen svigermorskomplesker. Kanskje, men du kan slite med å finne noe som stopper dem fortere hvis du virkelig ikke vil være med lenger på det som foregår. I mine øyner virker det som en generelt dårlig ide, men jeg ser poenget ditt Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. april 2014 Forfatter Del Skrevet 15. april 2014 enjoy, elsker playrape Anonymous poster hash: 86e6c...e64 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Som Johan sier: Sørg for at dere har en klar måte å fortelle ham at nok er nok. Og pass på at han er edru, så han bryr seg når du forteller det. Ellers kan dette altfor lett bli noe du ikke vil gjøre igjen. Skrik 'hjelp jeg blir voldtatt' så naboene hører det. Det er trist, men jeg mistenker at ni av ti norske naboer ville la være å reagere. Halvparten av dem ville fortalt resten av nabolaget at "NN mishandler dama si"... Geir Er det "bare" jeg som er på tur til å angripe hver gang jeg ser/hører en gutt står å klår på en jente som roper slutt? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Som Johan sier: Sørg for at dere har en klar måte å fortelle ham at nok er nok. Og pass på at han er edru, så han bryr seg når du forteller det. Ellers kan dette altfor lett bli noe du ikke vil gjøre igjen. Skrik 'hjelp jeg blir voldtatt' så naboene hører det. Det er trist, men jeg mistenker at ni av ti norske naboer ville la være å reagere. Halvparten av dem ville fortalt resten av nabolaget at "NN mishandler dama si"... Geir Er det "bare" jeg som er på tur til å angripe hver gang jeg ser/hører en gutt står å klår på en jente som roper slutt? Nei. Heldigvis ikke. Menn er faktisk flinke til å gripe inn, men gjelder det naboen er det mange som nøler. Da er de ikke white knights:) Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. april 2014 Forfatter Del Skrevet 27. april 2014 Hva er playrape? Anonymous poster hash: 752f7...4fe Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Play Rape = Liksom voldtekt, ett rollespill/lek mellom to samtykkende mennesker. Som regel hun som ønsker litt "røffere" sex, alt er samtykkende, men man later som at det er en voldtekt. F.eks ett par som elsker hverandre og har vært sammen i 10+ år, hvor de avtaler dette. I den rette settingen så kan f.eks han gripe tak i henne, holde henne fast, dra henne inn på soverommet og rive klærne av henne, hun slåss imot så mye hun klarer, men til syvende og sist så får han "viljen" sin og utfører samleie på henne mens hun kanskje fortsetter å slåss imot. Han må kanskje holde henne for munnen for å stanse rop/skrik, eller hun må kanskje bindes fast. Merk at Play Rape = avtalt spill mellom to voksne mennesker, dette er da noe begge må ville prøve å utføre for å krydre sexlivet sitt. Det anbefales da som nevnt over å avtale ett stoppord/tegn. F.eks om hun/han blir kneblet med hånd eller annet, så kan man nynne på en melodi, knipse med fingrene om mulig etc. For i playrape så er det også meningen å ha litt rollespill/skuespill involvert i leken. Så husk, lekt trygt og godt med hverandre. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Hva er playrape? Anonymous poster hash: 752f7...4fe Det er en liksom voldtekt i mellom to stykker som er med på 'leken' Forstå det den som kan. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. april 2014 Forfatter Del Skrevet 28. april 2014 Jeg skjønner ikke hvorfor det virker som at playrape er blitt så akseptert i samfunnet i dag.... Selvfølgelig forstår jeg at noen synes at dette er seksuellt opphissende, men personlig ser jeg på playrape som noe galt. Sex er til for a uttrykke kjerlighet mellom to mennesker (og formering), og playrape er jo egentlig det motsatte.... og ganske forkastelig og respektløst mot folk som faktisk har gått igjennom en voldtekt.... dette viser bare hvor skakk kjørt samfunnet har blitt.... jeg blir helt kvalm. Playrape er noe jeg ikke ville ha tillatt meg selv ut i fra prinsipp uansett om dette var min fetish eller ikke rett og slett fordi det bygger på noe sa sykt, ondskapsfullt og moralsk forkastelig som voldtekt og det gjør sex til noe skittent! Anonymous poster hash: 8b103...7be Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Det går nok mer på at det er digg å bli "tatt litt røft" av noen man elsker og kjenner svært godt enn å bli tatt litt røft av noen man ikke kjenner eller overhodet vil ha sex med. Jeg VIL TRO det er en forskjell. 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 det gjør sex til noe skittent! God sex er skitten 1 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Jeg skjønner ikke hvorfor det virker som at playrape er blitt så akseptert i samfunnet i dag.... Selvfølgelig forstår jeg at noen synes at dette er seksuellt opphissende, men personlig ser jeg på playrape som noe galt. Sex er til for a uttrykke kjerlighet mellom to mennesker (og formering), og playrape er jo egentlig det motsatte.... og ganske forkastelig og respektløst mot folk som faktisk har gått igjennom en voldtekt.... dette viser bare hvor skakk kjørt samfunnet har blitt.... jeg blir helt kvalm. Playrape er noe jeg ikke ville ha tillatt meg selv ut i fra prinsipp uansett om dette var min fetish eller ikke rett og slett fordi det bygger på noe sa sykt, ondskapsfullt og moralsk forkastelig som voldtekt og det gjør sex til noe skittent! Anonymous poster hash: 8b103...7be Du ser vel heller ikke filmer der folk blir utsatt for kriminelle handlinger, eller spiller spill der det skytes mot folk eller kjøres for fort? Personlig finner jeg uttalelsen din i beste fall tullete. Det er snakk om et spill mellom to eller flere mennesker, ikke glorifisering av en kriminell handling. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg