KiX Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Har en del kontakter i en .nk2 fil som jeg vil ha inn i outlook 2013. Jeg har prøvd Microsoft sin løsning ved å bruke /importnk2 http://support.microsoft.com/kb/2806550/nomen denne løsningen fungerer ikke for meg. Er det noen som har en annen løsning eller eventuelt vet om et program som kan konvertere .nk2 til .pst ? Takker for svar. Lenke til kommentar
sogndal94 Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Har du prøvd denne? eventuelt kan du ha samme namnet på outlook nk2 fila og brukaren og gjere det slik: plasser outlook.nk2 i:\user\appdata\roaming\microsoft\outlook\restart outlook Lenke til kommentar
KiX Skrevet 15. april 2014 Forfatter Del Skrevet 15. april 2014 Har nokk det. Er samme metode som er brukt i Microsoft sin løsning. Har vurder å installere en eldre versjon av Outlook (2010 eller eldre) og prøve å importere ved hjelp av den løsningen også eksportere som en .pst fil(som til slutt kan importeres i Outlook 2013) Lenke til kommentar
KiX Skrevet 15. april 2014 Forfatter Del Skrevet 15. april 2014 (endret) Løst! Endret 15. april 2014 av KiX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå