1245112654122755325882462 Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 (endret) Dekk veggen med tepper, eggebrett eller noe annet som demper lyden. Eller dra dyna over hodet. Flytt deg til motsatt vegg. Ta tak i problemet, og ikke bare syt... For min del må han bare fortsette å banke. Han har null good will fra min side etter at han begynte å åpne mine brev. Det kan ikke være sånn at husordensreglene bare skal gjelde for meg. Så jeg kommer nok til å Skype, banking i veggen eller ei. Spørsmålet var om huseier har en saklig grunn til oppsigelse, ikke hva jeg kan gjøre for å dempe støyen, for det kommer jeg ikke til å gjøre uansett. Anonymous poster hash: 0d84a...2a3 Ja, dersom du ikke overholder husordensreglene og han faktisk klager på støy på nattestid må du fort infinne deg med at du trenger ett nytt sted å bo. Det at du ikke klager gjør ikke at retten hannes til å klage frafaller. Dersom du mener han er til plage burde du også si i fra om det. Det å prate om slike problemer løser dem som oftes. Rart det der. Endret 15. april 2014 av Priim 2 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 (endret) Dekk veggen med tepper, eggebrett eller noe annet som demper lyden. Eller dra dyna over hodet. Flytt deg til motsatt vegg. Ta tak i problemet, og ikke bare syt... For min del må han bare fortsette å banke. Han har null good will fra min side etter at han begynte å åpne mine brev. Anonymous poster hash: 0d84a...2a3 Han snoker og åpner posten din? Men at han banker klokken 23:01 er ditt største problem med han? Føler at det må jo være mer her enn det du sier Ts. Endret 16. april 2014 av Mr.Duklain 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. april 2014 Forfatter Del Skrevet 16. april 2014 Ja, det er mye mer med han som irriterer vettet av meg. Blant annet drittsnakking om meg til de andre i etasjen. Jeg er på godfot med de andre så de har fortalt dette til meg, men jeg er avhengig av Skype blant annet til arbeid og for å holde kontakt med kjentfolk rundt om i verden - derfor er det nettopp det som er mitt største problem med ham. Jeg kommer uansett til å si opp rommet, så blir jeg kvitt han og han kvitt meg. Alle fornøyd. Han får bare holde ut de neste tre månedene. Anonymous poster hash: 0d84a...2a3 Lenke til kommentar
3irik Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Du har åpenbart et problem med denne personen, jeg tror du allerede har funnet den beste løsningen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå