Gå til innhold

[Løst] Høye temp`?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er veldig mange faktorer som spiller inn her.

 

Hva var ambient når du testet?

Hva er generell luftflyt i kabinettet?

Hva målte du temp med?

Sitter H60 som inntak eller uttak? Topp eller bunn?

Har du push'n'pull? Bruker du medfølgende vifter?

Er du sikker på at du er i skikkelig kontakt med heatshield, og hvilken type og mengde termisk pasta bruker du?

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Den er skrudd veldig stramt :p Kan ikke skru den strammere med hverken skrujern eller hånden :) Kan sette opp et bilde om du gir meg 5min :)) Har 1stk Corsair Sp 120 Quiet edt som intake, en Corsair Sp 120 Quiet edt som outtake (på toppen) og en Corsair SP Gigh performance edt sammen med H60 ;)

 

EDIT: Må lade mobilen da den har for lite strøm til blitz :)) Give me 10min, Om du kan vente på meg :)

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Hvorfor har du static pressure vifter som kabinett vifter? ^^

Har du bare en vifte inn i kabinettet? I så fall er det et problem ...

 

Og sjekk BIOS. Hvor mange rpm går pumpa på?

Har støvfilter foran viftene, På nettet anbefalte de kun AF vifter dersom det ikke var en hindring ;) + SP viftene var på tilbud til 90kr stk, De er PWM, Så jeg kan evt stille på de :)

 

EDIT: det er et 780 Classy, med stock bios, Skal få flashet den imorgen :))

 

EDIT2: Holder på å sette inn bilder nå :p

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Ok ..

 

Jeg skjønner det slik at du har totalt tre 120mm vifter som uttak i topp og en 120mm som inntak?

I så fall ville jeg fjernet den ene Corsair SP Quiet Edition i topp og fått den som inntak. All luften du kan få klemt inn i kabinettet kan du kjøre ut gjennom radiatoren på H60'n.

 

Tilstreb å ha viftene lavest mulig som inntak, og høyest mulig som uttak. Og pass på at du setter viftene riktig vei :p

Lenke til kommentar

Ok ..

 

Jeg skjønner det slik at du har totalt tre 120mm vifter som uttak i topp og en 120mm som inntak?

I så fall ville jeg fjernet den ene Corsair SP Quiet Edition i topp og fått den som inntak. All luften du kan få klemt inn i kabinettet kan du kjøre ut gjennom radiatoren på H60'n.

 

Tilstreb å ha viftene lavest mulig som inntak, og høyest mulig som uttak. Og pass på at du setter viftene riktig vei :p

Kommer til å poste bilder fra mobil brukeren min:Christian_BT :)

 

EDIT: De ble visst ikke postet? Skal re-poste de igjen ;))

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...