Waterboy Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Kan man montere peltier på AMD PRO WATER KIT? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Uten å ha noe erfaring med dette, vil jeg allikevel tro at dette skulle gå bra? En vesentlig betingelse for bruk av pelt, er jo at den vannkjøles, og utifra det jeg har lest om AMD Pro waterkit, så vil settet sikkert kunne takle varmen fra et peltier-element :smile: [ Denne Melding var redigert av: Skrue på 2002-02-17 21:41 ] Lenke til kommentar
blackice Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Quote: Waterboy skrev (2002-02-17 21:34):Kan man montere peltier på AMD PRO WATER KIT? Henter en stk 172w peltier fra microplex til onsdag, skal montere det opp på en kamerat sin data på fredagen, så da får man jo se :smile: Ut ifra det de skriver på 3dfxcool sin side så skal de peltier elementetene som de selger funke bra på disse vannsetta hvis jeg har fortsått det riktig da. Men de elementetn som de selger har 50*50 i størrelse, og blokka er mindre... så det kan ikke funke bra... men 172 w elementet er 40*40 :smile: Så det passer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå