Gå til innhold

Du brukte 2 dager og 14 timer på å se Breaking Bad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med Hotel Cæsar? :p

om skal følge wikien til hotel cæsar så er det 2516 episoder på 22 min kver cirka? så det vil seie

55352 min

eller

922,53 timer

eller

38,43875 dager

nå vet jeg ikkje hvor oppdatert den er da siden ikkje følger med ;)

Endret av BonBattery
Lenke til kommentar

Pøkk. Det tok meg ca. en uke å se hele Breaking Bad-serien, men da satt jeg så og si 24/7. Eneste som avbrøt meg var søvn, blæra og skole.

Når jeg tenker meg om satt jeg ikke så mye lengre på data enn jeg vanligvis gjør .___.

Endret av Toppitus
Lenke til kommentar

Har nok brukt noe mer enn det på friends... Har jo sett det så mange ganger. For ikke å snakke om BigBang Theory...

Men kan noen fortelle meg hvor mange timer jeg har hørt på radio?... Sliter nå med at det er for mange programmer på podcast-lista mi. Evig ond sirkel hvor det bygges opp mer og mer for hver uke som går. Klarer ikke å ta unna, og vil heller ikke kvitte meg med noen!

Lenke til kommentar

Dette har da finnes på MyEpisodes.com i mange år....

Samme slo meg og. Må ha logget serier der i seks-sju år nå. Bittelitt research er lov før man skriver en artikkel :-)

5 months, 1 weeks, 6 days, 8 hours, 32 minutes

Lenke til kommentar

Dette har da finnes på MyEpisodes.com i mange år....

Indeed..

5 months, 5 days, 45 minutes

Å herre..

Godt å lese at jeg ikke er den eneste som har brukt mye tid på serier (5 months, 2 weeks, 3 days, 11 hours, 6 minutes)

Lenke til kommentar

For å snu det litt på hodet: Siden sesongen enda ikke er sendt så kan ikke du huke av at du har sett den.

Skal ikke produksjonsleddene/presse++ få lov til å huke av at de har sett den før dagen den slippes for offentligheten?

---------------------

Den siden artikkelen handler om er veldig fancysmancy ajax web2.0-ish, men holder en god knapp på myepisodes.com, enda grensesnittet ikke er oppdatert på rundt 8 år.

Endret av j--
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...