Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Hei. Akkurat kjøpt meg mac i USA og trenger å bytte "endestykket" på laderen så den passer med norske stikkontakter. Er det mulig å kun få tak i det? Eller må jeg kjøpe en helt ny lader? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Kjøp en vanlig to-pols "radiokabel". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Får jeg brukt den da? Mac laderen har jo en helt annen kobling Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 http://www.dx.com/p/ky-001-universal-abs-eu-plug-adapter-black-290024#.U0xcYuZ_s8U Dette har vært løsningen min snart seks år. Funker fjell. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Får jeg brukt den da? Mac laderen har jo en helt annen kobling Nei, ta vekk strømkabelen fra laderen og du ser selv at det er en helt vanlig radiokabel. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Javel? Kabelen til mac-laderen er vel integrert i adapteret, og ikke fjernbart, ihvertfall ikke på de jeg har sett. Ellers må jo det trådstarter etterspør finnes ett sted? Finnes jo masse mac-utstyr, og det er jo bare å bytte ut en liten sak på adapteret. AtW Lenke til kommentar
Faller Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 http://www.ukeyboard.co.uk/images/AAP001US.jpg Viser laderen. Som Shruggie sier; ta vekk selve støpselet, så kan du plugge inn kabel der. Mvh Faller Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Apples ledning har jording gjennom foten, som også fester støpselet til laderen. Trenger du ikke jording så funker en vanlig ledning til gammedags reiseradio/barbermaskin etc. Merk at disse ledningene er tynne. De skal være merket med maks Ampere-styrke, pass på at du bruker en som tåler belastningen som er angitt på strømforsyningen. Ellers vil det lukte svidd ettehvert. Geir Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Du får kjøpt duckhead hos humac for 99 kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå