Flimmer Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Nå har jeg en XP 1700 som jeg bruker med min Silent Twin Hvor Kraftig Prosessor kan jeg kjøpe til bruk med Silent Twin?? Lenke til kommentar
huf Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Er ikke det opptil 2400+ da? Mener å ha lest det en plass.. Edit: sjekk testen på overklokking der står det sikkert en plass. Lenke til kommentar
santaclaw Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Jeg har en amd xp 2600+(kjører på 2200mhz) og bruker Silent Twin. Har ca litt over 40 grader. Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Nå har jeg en XP 1700 som jeg bruker med min Silent Twin Hvor Kraftig Prosessor kan jeg kjøpe til bruk med Silent Twin?? Jeg kjører systemet som vist i signaturen med en silent twin. I sommer når tempen var høg sleit den veldig på full load, måtte senke den ganske mykje, men no når vinteren nærmer seg og tempen er lavere, har jeg ingen problem. Idag når jeg stod opp hadde den idle temp på litt over 40 grader og full loadtempen er litt over 60 på det meste (kjører Folding), men ligger for det meste stabilt på 57-58. Men skal ha meg en SLK-blokk av et slag når eg får litt bedre råd Lenke til kommentar
Kavroom Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Du burde lese i supportforumet til microplex. Masse info om dette der. De sier det vil gå greit på en XP2800 hvis du har ok systemtemp. Men de sier det ikke vil gå greit hvis du skal klokke en XP2500 til XP3200. Jeg har brukt en Silent Twin på min gode gamle T-Bird 1400@1533 på 100% load i flere år uten å krype over 60 grader. Med systemtemp på over 40!! Har nå xp2500 og abit nf7-s liggende på postkontoret og vente på meg Har tro på at den klarer å kjøle dette greit nok også. Jeg mener, T-Bird lagde jo ganske mye varme den også... Lenke til kommentar
Kavroom Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Nå har jeg fått satt opp den nye maskinen min. Abit NF7-S med barton xp2500 og silent twin kjøler. Denne har jeg nå overklokket til xp3200 (200fsb x 11) Cpu-temp ved full load ligger på 58-59 grader Systemtemp ved full load ligger på 30-35 grader. Måtte øke spenningen til cpu til 1.675 og minnet til 2.8 for å kjøre stabilt. Måtte dytte den ene vifta på kjøleren litt opp for å få montert den. Buttet i kondisene på baksiden. Funker fint for meg. Bråker ikke mye heller. :nice: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå