xkingstar999 Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 hei. da skal jeg gå til nille i morgen for å spørre etter jobb. jeg er litt nervøs å trenger derfor en del tips! hvordan foreslår dere at jeg går fram? burde jeg gjøre noe spes som viser at jeg er den rette til jobben? (bare kom med tips til alt mulig) Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Når du spør om slike jobber er det bare å oppføre seg skikkelig, se skikkelig ut og gi grunner som at du er pålitelig, ryddig og ønsker å tjene penger. Blir nok ikke noe alvorlig intervju når det gjelder slike jobber, så bare ta det med ro. Lenke til kommentar
xkingstar999 Skrevet 15. april 2014 Forfatter Del Skrevet 15. april 2014 da har jeg spurt sjefen, og svaret ble dessverre et nei, men kom gjerne med flere råd osv for jeg skal selvsagt ikke stoppe jobbsøkingen! Lenke til kommentar
ZerothLaw Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 En annen viktig ting når du søker jobb på denne måten er at du ikke blir skuffet over et nei, og lar det stoppe deg i å fortsette andre steder. En annen ting er dine interesser i forhold til hva butikken driver med. Er du glad i interiør for eksempel, så er jo interiørbutikker midt i blinken. Dette er et viktig punkt når du skal "selge deg selv" til arbeidsgiveren. Dersom du får avslag, så bør du også spørre om du kan legge igjen din CV som en åpen søknad, slik at dersom det dukker opp en mulighet senere, så kanskje de husker deg. Lenke til kommentar
GisleWm Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 alt dere lurer på kan vi også svare på her så klart Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Er dette noe du vil jobbe med lenge som fast eller deltid på siden av skole? Uansett så ta med en generell søknad og en CV, om for ikke annet enn at man viser interesse i jobben og du kan be dem kontakte deg senere om noe skulle dukke opp. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Det lureste du gjør er å levere CV, samt en åpen søknad når du er ute og spør etter jobb. Du introduserer deg kort og godt, og sier hva du har å tilby. Ikke bruk unødvendig mye tid da butikksjefer ofte har lite tid. Ikke bruk negativ ordlyd hvis blir du spurt om noe tilbake. Som oftest sier de at det er greit og tar i mot søknaden. For å forsikre deg om at den blir lest ringer du og følger opp søknaden om en ukes eller to ukers tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå