jeeee Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Har en telefon som nå har hatt kontantkort i et år. Men for to måneder trenger jeg et abonnement med inkludert mye data. Etter disse to månedene blir telefonen lite brukt, så da vil jeg bytte til kontantkort igjen. Kan man gjøre det? Og hvor henvender man seg for å få et abonnement for to måneder? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Ja Til en mobiloperatør Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Onecall og chess reklamrerer vell med abb uten bindingstid. Hør med dem om hva som er billig for deg.Anbefaler chess over onecall med tanke på hastigheter og signal tap. (Dette er personlig erfaring) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Hvis du bare bestiller abbonementet (dvs. ikke kjøper subsidiert telefon), er det ingen operatører som har bindingstid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Hos hvilken operatør har du kontantkort? Flere leverandører tilbyr datapakker, Telenor for eks: http://www.telenor.no/privat/mobil/mobiltjenester/datapakker/ Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Netcom har kontantkortpakke 299 form3gb data, fri sms og rigging Lenke til kommentar
jeeee Skrevet 14. april 2014 Forfatter Del Skrevet 14. april 2014 Har kontantkort hos telenor. Det vil jeg også fortsette med etter disse to månedene. Men de engangspakkene med mobildata står det hvilke abonnement man kan bestille de fra, og jeg har jo ingen av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå