Xaphoon Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 (endret) Noen som vet hvordan man får endret telefonspråket til engelsk? Jeg får lagt inn engelsk språk, og har lastet ned den engelske oppdateringa, men får ikke endret telefonspråket.Hvis det er for å få inn Cortana, slett norsk språk imens. Fikk ikke endret på min heller før jeg slettet norsk, sto bare endres etter restart, men etter å ha restartet ørten ganger prøvde jeg å slette og da var den plutselig på amerikansk engelsk. Og Cortana fungerer fantastisk, skjønner til og med min engelsk-uttale Endret 17. april 2014 av Xaphoon Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Måtte kjøre fire oppdateringer, men det er inne nå. Fint med de tingene vi har ventet på, men ikke alt er bedre. To ting jeg umiddelbart legger merke til er at jeg når jeg skriver dette må holde punktum for å få komma. Det som verre er er at spill hubben er endtet, spillene ligger nå i den vanlige applikasjonslisten. Jeg kunne heller tenke meg spill hubb på RT fremfor å fjerne den på WP8 ? Synes det var fint at spillene kom i den vanlige applikasjonslisten jeg. Da kan jeg flytte dem til forsiden. Sluttet helt å spille etter jeg kjøpte WP fordi jeg aldri "så" dem, og utviklet en tendens til å glemme turene mine i wordfeud osv. Men du kunne da feste spillene til startskjermen før WP8.1 også. Det kunne gjøres på akkurat samme måte som på applikasjonslisten, bare at man gjorde det fra spill huben. Hold og fest til start. Har man en del spill blir dette nå mye mer rotete, og når alt er sauset sammen blir det i alle fall lett å glemme spill man ikke har festet til start eller puttet i en mappe. Nå må jeg tråle gjennom hele denne listen for å finne spillene jeg ikke har på startsiden. Tidligere hadde jeg de tre siste spillene jeg har startet på toppen av listen, og resten av spillene under, da delt i en bolk for Live og en for ikke Live. Å legge spill i en mappe er bare ekstra hassel for min del. Dette var en av de tingene som irriterte meg aller mest på RT/W8, og jeg håpet at sammensmelting av RT og WP ville føre til en game hub som WP8.0 hadde, ikke dette. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Måtte kjøre fire oppdateringer, men det er inne nå. Fint med de tingene vi har ventet på, men ikke alt er bedre. To ting jeg umiddelbart legger merke til er at jeg når jeg skriver dette må holde punktum for å få komma. Det som verre er er at spill hubben er endtet, spillene ligger nå i den vanlige applikasjonslisten. Jeg kunne heller tenke meg spill hubb på RT fremfor å fjerne den på WP8 ? Synes det var fint at spillene kom i den vanlige applikasjonslisten jeg. Da kan jeg flytte dem til forsiden. Sluttet helt å spille etter jeg kjøpte WP fordi jeg aldri "så" dem, og utviklet en tendens til å glemme turene mine i wordfeud osv. Men du kunne da feste spillene til startskjermen før WP8.1 også. Det kunne gjøres på akkurat samme måte som på applikasjonslisten, bare at man gjorde det fra spill huben. Hold og fest til start. Har man en del spill blir dette nå mye mer rotete, og når alt er sauset sammen blir det i alle fall lett å glemme spill man ikke har festet til start eller puttet i en mappe. Nå må jeg tråle gjennom hele denne listen for å finne spillene jeg ikke har på startsiden. Tidligere hadde jeg de tre siste spillene jeg har startet på toppen av listen, og resten av spillene under, da delt i en bolk for Live og en for ikke Live. Å legge spill i en mappe er bare ekstra hassel for min del. Dette var en av de tingene som irriterte meg aller mest på RT/W8, og jeg håpet at sammensmelting av RT og WP ville føre til en game hub som WP8.0 hadde, ikke dette. Spillene mine ligger da i Spill appen. Slik de gjorde før. WP 8.1 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Måtte kjøre fire oppdateringer, men det er inne nå. Fint med de tingene vi har ventet på, men ikke alt er bedre. To ting jeg umiddelbart legger merke til er at jeg når jeg skriver dette må holde punktum for å få komma. Det som verre er er at spill hubben er endtet, spillene ligger nå i den vanlige applikasjonslisten. Jeg kunne heller tenke meg spill hubb på RT fremfor å fjerne den på WP8 ? Synes det var fint at spillene kom i den vanlige applikasjonslisten jeg. Da kan jeg flytte dem til forsiden. Sluttet helt å spille etter jeg kjøpte WP fordi jeg aldri "så" dem, og utviklet en tendens til å glemme turene mine i wordfeud osv. Men du kunne da feste spillene til startskjermen før WP8.1 også. Det kunne gjøres på akkurat samme måte som på applikasjonslisten, bare at man gjorde det fra spill huben. Hold og fest til start. Har man en del spill blir dette nå mye mer rotete, og når alt er sauset sammen blir det i alle fall lett å glemme spill man ikke har festet til start eller puttet i en mappe. Nå må jeg tråle gjennom hele denne listen for å finne spillene jeg ikke har på startsiden. Tidligere hadde jeg de tre siste spillene jeg har startet på toppen av listen, og resten av spillene under, da delt i en bolk for Live og en for ikke Live. Å legge spill i en mappe er bare ekstra hassel for min del. Dette var en av de tingene som irriterte meg aller mest på RT/W8, og jeg håpet at sammensmelting av RT og WP ville føre til en game hub som WP8.0 hadde, ikke dette. Spillene mine ligger da i Spill appen. Slik de gjorde før. WP 8.1 Nå gjør de det hos meg også. Virker som det måtte en oppdatering av spill hubben til. Lenke til kommentar
Mozart66 Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Noen andre som opplever svært dårlig lyd ifm bruk av bluetooth headset? Har testet med 5 forskjellige headset nå. Headsettene fungerer perfekt mot iPhone, Samsung og Sony..men ikke mot Lumia 1520. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg