fjarle Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Bli utvikler på 1, 2, 3.Du kan oppdatere til Windows Phone 8.1 nå Lenke til kommentar
Ulvlithium Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Takker, har ventet på denne i evigheter Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 God gjennomgang av alt det nye: http://www.wpcentral.com/windows-phone-81-review 2 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Kjekt, men jeg avventer til jeg får den offisielle versjonen. Kan vel ikke ta så all verden med tid. Noen som vet hvordan denne er i forhold til språk? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Kjekt, men jeg avventer til jeg får den offisielle versjonen. Kan vel ikke ta så all verden med tid. Noen som vet hvordan denne er i forhold til språk? Med tanke på språk, så er det selvfølgelig Norsk Finnes ikke en eneste god grunn til å vente. Når den offisielle utgaven er tilgjengelig, så får du oppdatere telefonen til den. Det eneste du ender opp med er å vente unødvendig lenge grunnet operatørene skal ha sitt å si om programvaren. Her i huset oppdateres alle Lumia modeller til 8.1 med DVP Lenke til kommentar
danjah Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Kjekt, men jeg avventer til jeg får den offisielle versjonen. Kan vel ikke ta så all verden med tid. Noen som vet hvordan denne er i forhold til språk? Nettopp installert oppdateringen, og alt er på norsk også etter oppdatering. Minus Cortana og den slags, da.. Lenke til kommentar
Mozart66 Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Oppdaterte nettopp, ref oppskriften - men....får ikke lenger kontakt med "Store" (feilkode 805a01f7) - samt at WiFi-dekningen er betydelig redusert.. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 driver å laster ned oppdateringen nå. mozart66 kan virke som om store faktisk er nede. http://forums.wpcentral.com/windows-phone-8-1/274919-store-error-code-805a01f7.html Lenke til kommentar
Mozart66 Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Nettopp installert her også (Lumia 1520) - men... Får ikke kontakt med "Store" (fikk en feilkode, som jeg dessverre ikke noterte meg). Når jeg går inn i "Store" nå - er alt låst. Går ikke å trykke på noen av ikonene. WiFi-dekningen er BETYDELIG redusert..Enkelte ganger våkner ikke telefonen, når jeg trykker på power-knappen - og må da restarte telefonen.. Mao - oppdateringen anbefales IKKE! driver å laster ned oppdateringen nå. mozart66 kan virke som om store faktisk er nede. http://forums.wpcentral.com/windows-phone-8-1/274919-store-error-code-805a01f7.html Ahh... takk:) Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Enten en soft reset eller hard reset bør hjelpe. Kan like gjerne skje med en offisiell oppdatering Lenke til kommentar
samco Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Har vært "utvikler" i flere år .. lol 1 Lenke til kommentar
Abnormalbean Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 For å få Cortana endre språk til Engelsk og omstart, endre region til USA og omstart. Noen har mistet kontakt med Store etter å ha gjort dette, meg inkludert, (Lumia 820) 1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 (endret) Tror ikke det har noe med Cortona å gjøre, Store er nede for veldig mange. Endret 14. april 2014 av Matsemann Lenke til kommentar
nojky Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Sliter med det samme her, fikk registrert meg som utvikler. Kommer meg ikke inn på store (lumia 1520) Lenke til kommentar
Abnormalbean Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Tror ikke det har noe med Cortona å gjøre, Store er nede for veldig mange. ? Kan godt være, men med Norsk språk og Norge som region fikk jeg opp feilmelding og beskjed at store var utilgjengelig. Med Engelsk som språk og USA som region skjedde det ingenting. To forskjellige feil så det ut som! Lenke til kommentar
Bottekott Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Fikk oppdatert uten problemer i går, men i dag oppdaget jeg at BuyPass ID ikke vil virke. Har prøvd med reinstallasjon av appen, men får fortsatt ikke brukt det. Noen tips? Lenke til kommentar
0stepop Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 FYI: Av samme grunn som Siri, så kommer vi nok aldri til å få en norsk utgave av Cortana dessverre. Stemmegjenkjenning krever stemmedata, mye stemmedata, og fra hele landet. Dialekter, alder og kjønn må også tas med i beregningen. Tilnærmet lik et umulig prosjekt. 640kb er ikke nok minne, men dette er jeg bomsikker på! (... nesten) 1 Lenke til kommentar
0stepop Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Kan virke som at alle som vil inn på norsk Store, blir rutet til en liten server i Sandakerveien 138 og den gikk i luften i går kveld. Noen har nok åpnet vinduet, for den er oppe å går igjen nå. Lenke til kommentar
0stepop Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 ADVARSEL!!! Wifi og Mobilnettet nekta å virke etter oppdateringen. Og da var det også for sent å ta backup av alt, pga det krever nett. Du kan fremdeles koble til USB og få ut filer, men ikke noe annet. Da kom det skjellsord som hadde gjort en nordlending forlegen! Flere og flere kommer på MSDN og klager på dette. Måtte hard-resette min 920. Ta backup til skyen via innstillinger->sikkerhetskopi før du benytter deg av denne preview-WP8.1-oppdateringen. Når dette er sagt, så går det som det suser nå. Liker virkelig det jeg ser! Lenke til kommentar
KragHack Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Oppdaterte min 1020 i dag, og alt har fungert toppers! ? Liker god det nye bakgrunds valget og flere fliser i bredden. Mye nytt over alt!!! ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg