Je Right Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 på asusprobe står det først tempraturen på cpu`en og så står det tempen på mb og hva eg mb? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 mb=motherboard=Hovedkort eller HK om du vil :wink: Denne temperaturen er tempen i kassa Lenke til kommentar
Je Right Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 Mener du att dette er tempen inne i kabinette? Lenke til kommentar
huf Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Mener du att dette er tempen inne i kabinette? Nei, det den måler er vel tempen på chippen på hk'et ditt tenker jeg. Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Mener du att dette er tempen inne i kabinette? Nei, det den måler er vel tempen på chippen på hk'et ditt tenker jeg. Yup, det den gjør. Måler NorthBrigde tempen hvis jeg ikke tar utrolig feil. Lenke til kommentar
huf Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Mener du att dette er tempen inne i kabinette? Nei, det den måler er vel tempen på chippen på hk'et ditt tenker jeg. Yup, det den gjør. Måler NorthBrigde tempen hvis jeg ikke tar utrolig feil. Stemmer det, måler NorthBridgen. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Mener du att dette er tempen inne i kabinette? Nei, det den måler er vel tempen på chippen på hk'et ditt tenker jeg. Yup, det den gjør. Måler NorthBrigde tempen hvis jeg ikke tar utrolig feil. Stemmer det, måler NorthBridgen. Hvis ikke hovedkortet er unormalt er det temperaturen inni kassa, ikke på NorthBridge... Den måles av en sensor som står fritt på hk'et et stykke bort fra både cpu og northbridge... Sjekk manualen din du, der står det nok... Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Hvis ikke hovedkortet er unormalt er det temperaturen inni kassa, ikke på NorthBridge... Den måles av en sensor som står fritt på hk'et et stykke bort fra både cpu og northbridge... Sjekk manualen din du, der står det nok... Nettopp det jeg gjorde du Står der at den måler NB (NorthBrigde) Men men, laisse tomber (på norsk: "la det falle". mao. er ikke så viktig) Morsomt med fransk Lenke til kommentar
huf Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Hvis ikke hovedkortet er unormalt er det temperaturen inni kassa, ikke på NorthBridge... Den måles av en sensor som står fritt på hk'et et stykke bort fra både cpu og northbridge... Sjekk manualen din du, der står det nok... Nettopp det jeg gjorde du Står der at den måler NB (NorthBrigde) Men men, laisse tomber (på norsk: "la det falle". mao. er ikke så viktig) Morsomt med fransk Ja, det var akkurat det jeg sa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå