Joachim_F Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Det neste spillet i strategiserien lar deg kolonisere en fjern planet.Civilization-serien fortsetter i verdensrommet Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Hmmhmm. Interessant! Kjekt med litt "nytenkning" eller i alle "Nytt blod" i Civilazation-serien... Lenke til kommentar
Galen Absalom Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Kjenner jeg gleder meg som en liten unge til dette spillet. Civilization spillene er min STORE favoritt, og en av spillseriene jeg har brukt desidert mest tid på siden Civ1 kom ut. 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 (endret) Å gi Alpha Centauri 2 Civilization navn er da vel lite annet enn å utnytte ett sterkere merkenavn. Endret 14. april 2014 av Civilix Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Civilix, de kunne ikke bruke SMAC-navnet, fordi EA eier merkenavnet. Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Håper dette ender som en verdig oppfølger til Alpha Centauri. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Regner ikke med SMAC-godsaker (iallfall ikke stemningen) men er verdt å følge med på! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Virker spennende, og det skal så absolutt prøves. Jeg har tradisjonelt sett vært mest interessert, når det gjelder Civ-serien, å spille i moderne tid. Det er noe spesielt i å ha sin egen kalde krig med atomraketter, haugevis med slagskip, fly og militære tropper luskende utenfor de andre sivilisasjonenes grenser. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Kult, litt synd de ikke kan bruke SMAC navnet. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Får håpe dette er bedre ein first contact Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Gleder meg sånn halvveis, men er litt bekymret for at jeg bare kommer til å sitte og tenke at jeg burde ha spilt SMAC istedenfor. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Gleder meg stort, likte spin offen Alpha Centauri utrolig godt så dette er en veldig god spillnyhet Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Dette kan bli bra! Håper de tar det beste fra SMAC og Civ5, og tilfører noen nye elementer i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå