Torstein Norum Bugge Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 En "litt" dyrere investering enn vanlig.Atomklokken du kan ha på armen har nådd Kickstarter Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Ja, hvis jeg lever flere tusner av år kun da hadde jeg KANSKJE vurdert å kjøpe noe sånt. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 (endret) Hadde sikkert vært behagelig å ha en atomklokke som kan backe deg opp når du får høre at du "kommer for seint". Og at det er xx sin klokke som gjelder. Med denne saken så er det DIN klokke som gjelder, alltid. Så kan sjefen, kompisen, bussjåføren eller læreren stille klokka si. Er det Cesium som gjelder i denne klokka? Synes 1 sekund på 1000år hørtes mye ut, i hvert fall kontra større atomklokker. Uten at jeg er overrasket med tanke på den kompakte størrelsen. Edit: Helt ærlig så var det bildet fra "tidlig" stadie langt penere med børstet rustfrit stål og lær-armbånd, enn det som var sist med 1kr armbånd du finner på barneklokker, og harry karbon-deksel. Er vel ingen som tror på at det er atomklokke når den ser slik ut. (så ut som noe de ville solgt på en butikk på svenskegrensa som også selger bildeler og bil-anlegg) Endret 14. april 2014 av Andrull Lenke til kommentar
TheKrister2 Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Ja, hvis jeg lever flere tusner av år kun da hadde jeg KANSKJE vurdert å kjøpe noe sånt. Jeg gjør så jeg ska kjøpe (lol nope) Lenke til kommentar
tommelfingerregel Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Med tanke på at en klokke uansett må stilles inn to ganger i året virker noe slikt utrolig unødvendig. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 (endret) Dere mener vel petimeter og ikke perimeter? Ellers kan det jo bli spennende om det faktisk blir noe av denne klokken. Prisen hørtes i overkant skremmende ut... Edit: åpenbart ikke skremmende nok. Den er allerede finansiert... Endret 14. april 2014 av Onkel Kompost Lenke til kommentar
Maxno Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Har en digital Casio Protrek klokke. Den oppdaterer seg selv en gang i døgnet fra radiosignaler sendt ut fra et atomur i Storbritania og mange andre steder. Alltid rett tid til under 2000 kroner på Ebay. Den blir også ladet med solcelle +++ Men hadde vært morosomt med et atomur på armen tho. http://goo.gl/vHnbg7 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Så etter 60000 år kan den være et minutt feil. Ikke bra nok! Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Og kva med batteritida? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg