Gå til innhold

Godtar ikke Telenors prisøkning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Glad jeg ikke er kunde hos telenor lenger. Har fortsatt goder fra en avtale jeg gjorde med netcom i 2007. De tilbyr ikke lenger at man kan ha en "bestevenn" som man ringer gratis til, men min avtale løper ennå fordi jeg fortsatt ønsker den. :-D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke skjønne de som frivillig ønsker å bruke Telenor, de er og blir dyreste på markedet, de og Netcom! Jeg har ikke hatt Telenor eller Netcom på mange år og kommer nok aldri til å velge dem lengre! Der finns andre operatører som er billigere å bruke!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Glad jeg ikke er kunde hos telenor lenger. Har fortsatt goder fra en avtale jeg gjorde med netcom i 2007. De tilbyr ikke lenger at man kan ha en "bestevenn" som man ringer gratis til, men min avtale løper ennå fordi jeg fortsatt ønsker den. :-D

 

Vel, med tanke på at stort sett alle abonnement i dag har fri tale uansett skjønner jeg ikke helt vitsen med "bestevenn", men det er bare min oppfatning.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Glad jeg ikke er kunde hos telenor lenger. Har fortsatt goder fra en avtale jeg gjorde med netcom i 2007. De tilbyr ikke lenger at man kan ha en "bestevenn" som man ringer gratis til, men min avtale løper ennå fordi jeg fortsatt ønsker den. :-D

 

Vel, med tanke på at stort sett alle abonnement i dag har fri tale uansett skjønner jeg ikke helt vitsen med "bestevenn", men det er bare min oppfatning.

 

Nei, det er greit nok, men det var en lang periode det ikke var fri tale (og i allefall ikke fri MMS, som jeg også får). Så jeg fikk en fordel nye kunder ikke fikk.

 

 

Poenget er at netcom ikke har forsøkt å sno seg ut av avtalen selv om de ikke ønsker å tilby den lenger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Telenor praktiserer den verste kundebehandlingen av alle slike tilbydere. De straffer sine mest lojale kundene med å øke prisen, og bruker gevinsten til å kjøre priskampanjer mot nye kunder. Det så mye gammelt tankegods fra televerk-tiden. Og hvorfor får Telenor(eller et underselskap av dem) fortsatt lov til å ta "uten fasttelefon" gebyr hos ADSL kunder hos andre selkaper? Hvor mange har egentlig fasttelefoner i dag?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ett tips: Den noenlunde nye mobilleverandøren Telipol har gode priser, telenor nett, gratis bankid og god kundeservice(!). Dessuten har de en kjekk app som gir oversikt over forbruk etc.

 

Det er sjelden jeg reklamerer for selskaper på denne måten,men jeg brukt dem over et år nå og er kjempefornøyd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er dessverre bundet til Telenor helt til november. Men da er det også slutt. Maken til arrogant drittselskap skal man lete lenge etter!

 

Måten de her oppfører seg på ved å tvangsflytte folk over på abonnement som er 3-4 ganger så dyrt, og at de i tillegg skal begynne å ta betalt for BankID, er så smålig at det er vanskelig å beskrive med ord.

 

Nå er det ikke det at det å betale for BankID kommer til å ruinere meg. Det blir bare noen kroner pr. måned for min del, men det er prinsippet det går på. Telenor er av de dyreste på markedet og også de største, så de har uten tvil råd til å drifte BankID uten å legge den kostnaden over på kundene.

 

Så om et halvt års tid er det "Bye bye, Telenor! Vi sees aldri igjen!"

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

uheldig !: etter kjøp av tlf har jeg avtale med Telenor om å betale kr 99 i 12 mnd. Det går greit, men så får jeg beskjed om nytt abonnement til kr 129 i måneden. Og da .. f.o.m mai krever de kr 229 i abonnementsavgift, pr mnd. altså kr 129 kr + 99 kr helt umulig å få et forståelig svar fra dem !

Jeg har avtale om å ha abonnementet Prat til kr 99 pr mnd i 12 mnd. har ingen avtale uten om det, men de påstår at jeg skal tilbakebetale på telefonen med kr 99 pr mnd fra da det nye abonnementet startet utrolig frekt Går det an ???

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...