PerParker66 Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Kompis sa det hørtes harry at når jeg sa at jeg satt å spiste tørfisk og hørte på kaizers orchestra og at livet ikke kunne bli bedre. Er dokker enig med han? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Bare med musikkvalget. Jeg foretrekker Rebel Son Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Hvilken kontekst "sa" du dette i? i form av facebook status update, hvorpå han kommenterte "harry" eller sa du dette i ordets forstand hvor du snakket med han? Det er ikke harry å spise tørrfisk å høre på kaisers, men det er derimot gruelig harry å skrive at du gjør det på facebook..... 1 Lenke til kommentar
PerParker66 Skrevet 14. april 2014 Forfatter Del Skrevet 14. april 2014 Hvilken kontekst "sa" du dette i? i form av facebook status update, hvorpå han kommenterte "harry" eller sa du dette i ordets forstand hvor du snakket med han? Det er ikke harry å spise tørrfisk å høre på kaisers, men det er derimot gruelig harry å skrive at du gjør det på facebook..... I skype samtale mens vi spilte lol 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Ingenting harry med hverken tørrfisk eller kaizers, og kombinasjonen høres uslåelig ut så jeg synes du har ditt på det tørre! 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Om du i tillegg hadde satt deg på verandan med øl så hadde det vært "livet" Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Jeg syns ikke det var harry. Frossenpizza kjøpt på Svinesund i kombinasjon med tyggegummi-techno, derimot. Det hadde vært harry. Ikke at jeg syns det er noe galt i å være harry. Det er bare et karaktertrekk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Kan samtlige av dere komme med en korrekt definisjon av "harry"? Lenke til kommentar
Trodet Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Kan samtlige av dere komme med en korrekt definisjon av "harry"? Det er alt en selv ikke liker. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 (endret) Kan samtlige av dere komme med en korrekt definisjon av "harry"? Wikipedia har fasiten http://no.wikipedia.org/wiki/Harry_(slang) Endret 23. april 2014 av Bond007 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Og der fant du én betydning på Harry? Jeg så nemlig flere. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Og der fant du én betydning på Harry? Jeg så nemlig flere. Og likevel er du ikke fornøyd? Utakk er verdens lønn.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Poenget var at alle her snakket om Harry, uten å definere hva de mener. Lenke til kommentar
Trodet Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 (endret) Poenget var at alle her snakket om Harry, uten å definere hva de mener. Uttrykket har mistet den betydningen (smakløs/vulgært) det en gang hadde. Nå til dags bruker folk det bare om alt de ikke liker og/eller ser på som ''lavstatus''. Endret 23. april 2014 av Trodet Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Poenget var at alle her snakket om Harry, uten å definere hva de mener. Det trenger man vel ikke. Det det ble spurt om, er om en selv mente dette var harry. Ikke hva harry er for noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå