MrCusNT Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Hei. Jeg har hørt at DMC 2 er veldig dårlig. Jeg har akkurat kjøpt Devil May Cry 2 HD Editon. Jeg har rett og slett ikke lyst til å spille det. Mister jeg mye hvis jeg hopper over fra 1 til 3? Jeg vil ikke slippe noe av historien. Takk. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Øh... hvorfor i all verden kjøpte du et spill du ikke vil spille? Det er ikke noe dårligere enn de andre, så det er vel bare å prøve? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Hvis du absolutt ikke vil spille det så kan du jo lese om det, eller se litt på youtube Har aldri prøvd DMC 2, hoppa rett på 5 (er vel det nyeste). Følte jeg manglet litt historie da jeg gjorde det, men er ikke sikkert det hadde så mye å si. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Det nyeste (dmc: Devil May Cry) er det femte i rekken, men er en reboot. Du trenger derfor ikke spille de forrige for å følge historien der. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Det nyeste (dmc: Devil May Cry) er det femte i rekken, men er en reboot. Du trenger derfor ikke spille de forrige for å følge historien der. Skjønner Har ikke spilt det så mye så det kan være grunnen til at jeg følte jeg gikk glipp av noe Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 14. april 2014 Forfatter Del Skrevet 14. april 2014 Øh... hvorfor i all verden kjøpte du et spill du ikke vil spille? Det er ikke noe dårligere enn de andre, så det er vel bare å prøve?Jeg skal spille 1 og 3. Det fulgte med 2 også, men jeg har hørt så mye dumt om det at jeg egentlig ikke vil spille det. Jeg er redd for å miste noe av historien til Devil May Cry hvis jeg ikke spiller det. Jeg kjøpte HD Collection var det rette ordet. Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 14. april 2014 Forfatter Del Skrevet 14. april 2014 Så mister jeg noe av historien? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Du mister ikke veldig mye av storien,pluss at storien i 2ern er rett og slett dårlig spør du meg.Anbefaler deg også å spille 4ern når du har fullført 1+3. 1 Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 15. april 2014 Forfatter Del Skrevet 15. april 2014 Du mister ikke veldig mye av storien, pluss at storien i 2ern er rett og slett dårlig spør du meg. Anbefaler deg også å spille 4ern når du har fullført 1+3. Tusen takk for fint svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå